1. Vstup do komunikačného rozhrania
Do komunikačného rozhrania medzi zadávateľom a dodávateľom sa dostanete kliknutím na Prehľad zákaziek na hlavnej strane www.evoservis.sk.
2. Prehľad zákaziek
Po kliknutí na Prehľad zákaziek sa otvorí okno, kde vyberte jednu z možností.
3. Prehľad zákaziek v DNS
Pre zobrazenie Komunikačného rozhrania určitého Dynamického nákupného systému kliknite na ikonu Zobraziť (lupa) v oddiele Prehľad DNS.
4. Komunikačné rozhranie DNS
Pre komunikáciu medzi zadávateľom a dodávateľmi vložte do okna určeného pre text vašu správu a kliknutím na ikonu Pridať (plus) vyberte príjemcov správy.
5. Výber príjemcu
Vyberte príjemcu správy a potom kliknite na tlačidlo Uložiť príjemca správy. Ak chcete vloženého príjemca správy zmazať, kliknite na ikonu Odstrániť (kôš).
6. Odoslanie správy
Je možné pridať k správe aj súbor a to kliknutím na tlačidlo Vybrať súbor a následne na tlačidlo Vložiť. Potom kliknite na tlačidlo Odoslať správu. V prípade, že chcete vložený súbor zmazať, kliknite na ikonu Odstrániť (kôš).
7. Odoslanie správy
Odoslaná správa sa zobrazí v dolnej časti Komunikačného rozhrania.
8. Nepridelení textu
Pre úspešné odoslanie správy musíte do okna určeného pre text vložiť text, inak sa správa neodošle.
9. Nepridelení príjemcu
Pre úspešné odoslanie správy je nutné tiež vybrať príjemcu správy, inak sa správa opäť neodošle.
10. História správ
Pre zobrazenie celej histórie správ kliknite na tlačidlo Zobraziť históriu a pre skrytie histórie správ kliknite na tlačidlo Skryť históriu.
11. Filtrovanie správ
Po kliknutí na tlačidlo Filtrovanie správ vyberte dátum a čas odoslania a následne kliknite na tlačidlo Zobraziť.