1. Vstup do DNS
Do elektronického nástroja EVOSERVIS vstúpite prostredníctvom webových stránok www.evoservis.sk. Potom kliknite na Prehľad – EA / Zákaziek / Zákaziek s EA / DNS / RD
(EA* - Elektronická aukcia, DNS – Dynamický nákupný systém, RD – Rámcová dohoda)
2. Prehľad zákaziek
Po kliknutí na Prehľad – EA / Zákaziek / Zákaziek s EA / DNS / RD sa otvorí okno, kde vyberte možnosť Prehľad – EA* / Zákaziek / Zákaziek s EA*
3. Prebiehajúce DNS
Pre vstup do prebiehajúce DNS kliknite na Prehľad – EA / Zákaziek / Zákaziek s EA / DNS / RD na hlavnej stránke elektronického nástroja EVOSERVIS. Po kliknutí sa otvorí okno, kde vyberte možnosť Prehľad- DNS. Pro vstup do zakázky kliknete na ikonu Zobraziť (lupa), čímž zobrazíte zakázku.
5. Základné informácie o DNS
Pre založenie novej zákazky v DNS, kliknete na tlačidlo Založenie novej zákazky v tomto DNS, ktoré nájdete v Nástroje DNS.
6. Formulár pre založenie zákazky
Zobrazí sa formulár pre založenie zákazky. Položky, ktoré sú označené tučne a červenou hviezdičkou, sú povinné pre vyplnenie.
7. Informácie o obstarávateľovi
V prvej časti formulára zvoľte Status užívateľa a Druh obstarávateľa.
8. Status užívateľa
V tomto kroku máte možnosť zvoliť, či vstupujete do elektronického nástroja EVOSERVIS z pozície Obstarávateľa, alebo Zástupca obstarávateľa.
9. Status užívateľa
Ak ste zvolili pozíciu Zástupca obstarávateľa, potom je nevyhnutné, abyste vyplnili identifikáciu obstarávateľa, ktorá sa objaví vo výzve.
10. Pridanie kontaktu
Ak chcete ako obstarávateľ uviesť ďalší kontakt, je možné zadať nový, alebo si ho vybrať z uložených kontaktov.
11. Druh obstarávateľa
Vyberte druh obstarávateľa, či ste podľa zákona o verejnom obstarávaní Verejný obstarávateľ § 7, Osoba podľa § 8, Obstarávateľ § 9 alebo Obstarávateľ mimo režim zákona.
12. Informácie o zákazke
V ďalšej časti formulára zvoľte Predmet zákazky, Predpokladanú hodnotu zákazky a finančný limit zákazky. Následne zadajte Názov zákazky, Opis predmetu zákazky a doplňte CPV kódy.
13. Predpokladaná hodnota zákazky
Vyberte, o aký predmet zákazky sa jedná, či ide o Tovary, Služby, Sociálne služby a iné osobitné služby, Stavebné práce alebo Potraviny. Potom vyplňte Predpokladanú hodnotu zákazky bez DPH (čiastka bez medzier) a vyberte, či chcete predpokladanú hodnotu zákazky zverejniť.
14. Finančný limit
Zvoľte finančný limit zákazky.
15. Formuláre ÚVO
Máte možnosť si stiahnuť Formuláre ÚVO, Vzorové dokumenty VZ.
16. Zobrazenie formulárov ÚVO
Pre stiahnutie Formulárov ÚVO kliknite na modro vyznačený názov formulára. Po kliknutí na vybraný formulár budete v novom okne prehliadača presmerovaný na stránku ÚVO. Pre vyplnenie formuláru musíte byť prihlásený pod Vašim e-mailom a heslom.
17. Názov a predmet zákazky
Zadajte Názov zákazky a v Opis predmetu zákazky popíšte stručne obsah zákazky.
18. Pridanie kódov
Zadajte Kód alebo Názov a kliknite na tlačidlo Zobraziť. V poli Načítané CPV sa zobrazia vyhľadané kódy, pre výber kódu kliknite na názov kódu.
19. Miesto a termín plnenia
Určite miesto, kde bude zákazka realizovaná, napr. Miesto, kam má byť tovar dodaný, alebo kde bude prevzatý, prípadne miesto vykonávania prác a služieb a pod. Po kliknutí na tlačidlo Zadať termín môžete nastaviť Termín plnenia, tzn. dátum začiatku a ukončenia činnosti. Kliknutím na tlačidlo Opis máte možnosť popísať, ako bude daná činnosť prebiehať.
20. Dokumenty výzvy na predkladanie ponúk
Pre vloženie súboru kliknite na Přidat (ikona plus), v okne pre pridanie súboru kliknite na Vybrať súbor alebo Prechádzať, vyberte súbor a potom kliknite na tlačidlo Pridať súbor.
21. Nastavenie zákazky
Zadajte Typ zákazky a Základné hodnotiace kritérium. Následne zvoľte, či má dodávateľ povinnosť priložiť k ponuke prílohu a vyberte komu je určená výzva.
22. Typ zákazky
Ako Typ zákazky ste zvolili Zákazka s použitím DNS bez aukčného postupu.
23. Termíny + UEZ
Následne zvoľte Termín odoslania výzvy/spustenie príjmu ponúk, Termín ukončenia príjmu ponúk a Termín otvárania ponúk. U zákazky je možné použiť na identifikáciu užívateľov UEZ, ktorým je ponuka potvrdená.
24. Menovanie členov komisie
Ak ste zvolili Rokovanie komisie elektronicky, menujte členy komisie zadaním ich e-mailových adries.
25. Základné hodnotiace kritérium - Najnižšia cena
Ak zvolíte ako Základné hodnotiace kritérium možnosť Najnižšia cena, zadajte počet prvkov ponuky, v akých jednotkách budú hodnotené a množstvo.
26. Povinné prílohy
Vyberte, či má dodávateľ povinnosť priložiť k ponuke prílohu. V prípade voľby Áno, musí dodávateľ priložiť k ponuke prílohu, inak nebude ponuka elektronickým nástrojom prijatá.
27. Prehľad pozvaných záujemcov
Zaškrtnutím určíte, ktorí záujemcovia budú smieť sa uchádzať o zákazku.
28. Vygenerovanie základných informácií o zákazke
Po zakliknutí áno, máte následne možnosť u vytvorenej zákazky stiahnutie základných informácií o zákazke.
29. Uloženie zákazky
Pre uloženie zákazky kliknite na tlačidlo Áno. Ak sa chcete vrátiť do formulára pre založenie zákazky, kliknite na tlačidlo Nie. Máte možnosť si stiahnuť Formulár zadávania zákazky a to cez tlačidlo Tlač formulára zadávania.
30. Formulár zadávania zákazky
Náhľad na Formulár zadávania zákazky.
31. Uložená zákazka
Zákazka bola úspešne uložená. Kliknutím na tlačidlo Môj účet sa zobrazí vami založená zákazka.
32. Navrhované zákazky
Zobrazí sa prehľad vami založených zákaziek, navrhovaná zákazka je označená šedú farbou. Pre aktiváciu zákazky, kliknite na ikonu Aktivácia (fajka).
33. Aktivácia zákazky
Kliknutím na aktivovať zákazku, zákazku aktivujete.
34. Aktivované zákazky
Aktivovaná zákazka je označená žltou farbou.