takže sem se dostanu
Pre založenie zákazky vstúpte na hlavnú stránku elektronického nástroja EVOSERVIS a kliknite na tlačidlo Založiť zákazku.
Po kliknutí na Založiť zákazku sa otvorí okno, kde vyberiete možnosť Založiť zákazku.
Zobrazí sa formulár pre založenie zákazky. Položky, ktoré sú označené tučne a červenou hviezdičkou, sú povinné pre vyplnenie.
V prvej časti formulára zadajte Účel zákazky, Status užívateľa a Druh obstarávateľa.
Najprv vyberte, či budete nakupovať alebo predávať. V tomto prípade kliknite na tlačidlo Nákup.
V tomto kroku máte možnosť zvoliť, či vstupujete do elektronického nástroja EVOSERVIS v pozícii Obstarávateľa, alebo Zástupca obstarávateľa.
Ak ste zvolili pozíciu Zástupca obstarávateľa, potom je nevyhnutné, aby ste vyplnili identifikáciu obstarávateľa, ktorá sa objaví vo výzve.
Ak chcete ako obstarávateľ uviesť ďalší kontakt, je možné zadať nový, alebo si ho vybrať z uložených kontaktov.
Vyberte druh obstarávateľa, či ste podľa zákona o verejnom obstarávaní Verejný, Osoba podľa §7, Obstarávateľ alebo Obstarávateľ mimo režim zákona o VO č. 25/2006 Z.z..
V ďalšej časti formulára zvoľte Typ zákazky, Predpokladanú hodnotu zákazky a Zákazku podľa výšky predpokladanej hodnoty. Následne zadajte Názov zákazky, Predmet zákazky a doplňte CPV kódy.
Vyberte, o aký druh zákazky sa jedná, či ide o Tovary, Služby, Stavebné práce alebo Potraviny. Potom vyplňte Predpokladanú hodnotu zákazky bez DPH (čiastka bez medzier) a vyberte, či chcete predpokladanú hodnotu zákazky zverejniť.
Zvoľte finančný limit zákazky.
Máte možnosť si stiahnuť Formuláre ÚVO.
Pre stiahnutie Formulárov ÚVO kliknite na modro vyznačený názov formulára. Po kliknutí na vybraný formulár budete v novom okne prehliadača presmerovaný na stránku ÚVO. Pre vyplnenie formuláru musíte byť prihlásený pod Vašim e-mailom a heslom.
Zadajte Názov zákazky a v Predmetu zákazky popíšte stručne obsah zákazky.
Zadajte Kód alebo Názov a kliknite na tlačidlo Zobraziť. V poli Načítané sa zobrazia vyhľadané kódy, pre výber kódu kliknite na názov kódu.
Určite miesto, kde bude zákazka realizovaná, napr. Miesto, kam má byť tovar dodaný, alebo kde bude prevzatý, prípadne miesto vykonávania prác a služieb a pod. Po kliknutí na tlačidlo Zadať termín môžete nastaviť Termín plnenia, tzn. dátum začiatku a ukončenia činnosti. Kliknutím na tlačidlo Popis máte možnosť popísať, ako bude daná činnosť prebiehať.
Pre vloženie súboru kliknite na Vybrať súbor a potom kliknite na tlačidlo Vložiť.
V tretej časti formulára zadajte Postup zadania zákazky a Základné hodnotiace kritériá pre hodnotenie ponúk. Následne zvoľte, či má dodávateľ povinnosť priložiť k ponuke prílohu a vyberte komu je určená výzva.
Zvolili ste typ zákazky Postup zadávania zákazky - Otváranie častí ponuky OSTATNÉ a KRITÉRIÁ
Ak ste zvolili Postup zadávania zákazky - Otváranie častí ponuky OSTATNÉ a KRITÉRIÁ, vyplňte miesto podania ponúk. Ďalej zadajte, či majú byť ponuky podané len elektronicky, alebo či pripúšťate varianty ponúk. V prípade voľby Áno u elektronického podania ponúk sa objaví systémom zadaná elektronická adresa, na ktorú budú ponuky prijímané. Ak zvolíte Áno u Varianty ponúk, potom musíte vložiť popis požadovaných variant.
Následne zvoľte Termín odoslania výzvy, Termín ukončenia príjmu ponúk a Termín otvárania ponúk.
U výberového konania je možné použiť na identifikáciu užívateľov elektronický podpis / UEZ, ktorým sú súčasne ponuky šifrované. Ak zvolíte Áno u Vkladanie e-podpisu tak zadajte členy komisie. Ako zadať členov komisie sa dozviete v nasledujúcom obrázku-Rokovanie komisie.
Pre menovanie členov komisie zadajte e-mailové adresy členov komisie.
Môžete zvoliť akým spôsobom budete hodnotiť ponuky, buď podľa Ekonomickej výhodnosti ponuky alebo podľa Ceny. Ak zvolíte hodnotenie ponuky podľa Ekonomickej výhodnosti, nastavte počet hodnotiacich kritérií, podľa akých kritérií, v akých jednotkách a aká je dôležitosť v% (viac je lepšie alebo menej je lepšie).
Ak zvolíte hodnotenie ponúk podľa Ceny, zadajte si počet položiek, v akých jednotkách budú hodnotené a množstvo.
V prípade, že zvolíte hodnotenie ponúk podľa Ceny, môžete vybrať možnosť Rozdelenia na časti, potom zadáte počet častí zákazky, ktoré chcete rozdeliť.
Vyberte, či má dodávateľ povinnosť priložiť k ponuke prílohu. V prípade voľby Áno, musí dodávateľ priložiť k ponuke prílohu, inak nebude ponuka systémom prijatá.
Môžete prizvať do zákazky vybraných dodávateľov alebo nechať zákazku otvorenú pre všetkých dodávateľov. Ak zvolíte možnosť Pre vyzvaných dodávateľov, vyberte dodávateľov zo zoznamu alebo zadajte ich kontaktný e-mail.
V prípade výberu Otvorená zákazka sa môže hlásiť neobmedzený počet dodávateľov. Posledná možnosť Otvorená zákazka a výzvy je kombinácia výberu Pre vyzvaných dodávateľov a Otvorená zákazka. Po vyplnení formulára kliknite na tlačidlo Pokračovať.
Po kliknutí na tlačidlo Pokračovať budete požiadaný, či chcete zákazku aktivovať, uložiť alebo sa vrátiť do formulára pre založenie zákazky. Pre uloženie zákazky kliknite na tlačidlo Áno. Ak sa chcete vrátiť do formulára pre založenie zákazky, kliknite na tlačidlo Nie. Máte možnosť si stiahnuť Formulár zadávania zákazky a to cez tlačidlo Tlač formulára zadávania.V prípade že chcete zákazku rovno aktivovať, kliknite na tlačidlo Aktivovať.
Náhľad na Formulár zadávania zákazky.
Zákazka bola úspešne uložená. Kliknutím na tlačidlo Môj účet sa zobrazí vami založená zákazka.
Zobrazí sa prehľad vami založených zákaziek, pripravovaná zákazka je označená žltou farbou.