certified electronic tool Evoservis

Logo systému

Centrum sociálnych služieb EDEN

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: Centrum sociálnych služieb EDEN
Address: Sady M. R. Štefánika 66/3
033 01 Liptovský Hrádok
Contact: Show contact

Contacts

×

Contracting Authority:
Centrum sociálnych služieb EDEN
Jana Krivošová
044/5630912
csseden@vuczilina.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 4486197330
Name of the contract: Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb EDEN
Procedure of awarding public contract: Contract award of low value
Object of contract: Social services and other personalized services
Estimated value of contract: 130 000 excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 19.4.2017 at 10:00
End of receiving offers: 27.4.2017 at 9:15

A description of subject of the contract

Predmetom zákazky je výber dodávateľa služieb v rozsahu: príprava celodennej racionálnej a v prípade potreby i dietetickej stravy vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb EDEN v Liptovskom Hrádku na dobu jedného roka od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Uchádzač musí spĺňať nasledovné požiadavky: 1. zabezpečovať stravu každý ... show more

A description of subject of the contract

×

Predmetom zákazky je výber dodávateľa služieb v rozsahu: príprava celodennej racionálnej a v prípade potreby i dietetickej stravy vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb EDEN v Liptovskom Hrádku na dobu jedného roka od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Uchádzač musí spĺňať nasledovné požiadavky: 1. zabezpečovať stravu každý deň, vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov, prázdnin, 2. zabezpečiť pestrosť stravy a požadovanú gramáž jedál vhodným a primeraným striedaním jedál v súlade so zásadami zdravej výživy s prihliadnutím na vek a zdravotný stav fyzických osôb (požiadavky na výživové hodnoty pre požadované vekové kategórie tvoria prílohu č. 1 RD - aktuálne vekové zloženie prijímateľov sociálnej služby v zariadení), 3. distribuovať stravu do zariadenia vozidlom/vozidlami v nádobách, ktoré spĺňa/spĺňajú hygienické kritéria v zmysle potravinového kódexu. Služby súvisiace s porciovaním pri dodržaní normatívov stravovacej jednotky bude vykonávať zodpovedná osoba verejného obstarávateľa, 4. Dovoz stravy v časoch: - raňajky do 7:00 hod, - obedy do 11:00 hod., - večere do 17:30 hod, 5. Elektronicky predkladať týždeň vopred 2-týždňový stravný lístok objednávateľovi, ktorý ho v spolupráci so stravovacou komisiou pripomienkuje a odošle do 2 pracovných dní dodávateľovi na vyhodnotenie zazmluvnenou diétnou sestrou dodávateľa. Dodávateľ ho po posúdení diétnou sestrou zašle schválený najneskôr do posledného pracovného dňa v týždni - do 10,00 hod., predchádzajúceho prvému dňu účinnosti schváleného a pripomienkovaného stravného 2-týždňového lístka, 6. V prípade zhoršenia zdravotného stavu prijímateľov sociálnych služieb zariadenia v zmysle tráviacich ťažkostí, po nahlásení tohto stavu objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ povinný akceptovať navrhnuté zmeny v zložení jedálneho lístka podľa aktuálnej potreby, 7. Úspešný uchádzač zabezpečí na prepravu potravín varnice - termoboxy, ktoré musia zodpovedať hygienickým predpisom v zmysle zásad Regionálneho úradu verejného zdravotníctva a zásad potravinového kódexu, 8. Rozsah, t.j. množstvo a špecifikácia stravného lístka bude pravidelne odsúhlasovaná zmluvnými stranami, a rovnako diétnou sestrou dodávateľa, 9. Obstarávaná strava musí byť biologicky plnohodnotná, kaloricky vyvážená a musí spĺňať kalorickú nutričnú hodnotu, ktorá zodpovedá charakteru stravovaných. Za splnenie požadovanej hranice nutričnej hodnoty bude zodpovedný úspešný uchádzač. Splnenie požadovanej hranice nutričnej hodnoty poskytovanej stravy bude zmluvný uchádzač preukazovať 1xmesačne v podobe výpisu plnenia výživových hodnôt poskytnutej stravy, potvrdeného diétnou sestrou v zmysle platnej legislatívy, 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť plnenie podmienok systému správnej výrobnej praxe na príslušnom Regionálnom úrade verejného zdravotníctva, 12. Dodávateľ zabezpečí odvoz biologicky-rozložiteľného kuchynského odpadu 3xdenne vrátane poskytnutia nádob na tento odpad. Predpokladané množstvo obstarávaných služieb vyjadrených na 1 deň: Raňajky: 81 porcií, Desiata: 81 porcií, Obed: 81 porcií, Olovrant: 81 porcií, Večera I: 81 porcií, Večera II: pravdepodobne 5 porcií. Dodávateľ sa v rámcovej dohode zaviaže, že bude poskytovať služby objednávateľovi pri splnení platných právnych predpisov, veterinárnych a hygienických noriem a Potravinového kódexu SR. Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného poskytovania stravovacích služieb počas obdobia 12 mesiacov. Bude sa jednať o poskytnutie biologicky hodnotnej a racionálnej a dietetickej stravy z čerstvých surovín podľa aktuálnej potreby sociálneho zariadenia, na základe priebežných čiastkových týždňových objednávok v zmysle odsúhlasených stravných lístkov.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru