certified electronic tool Evoservis

Logo systému

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Martin

Basic information about the contract
Information about the contracting authority
Name of the contract / Title: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Martin
Address: J. Mazúra 34
036 01 Martin
Contact: Show contact
Contacts ×

Contracting Authority:
Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Martin
PhDr. Mgr. Nadežda Šugrová
043/ 43 83 015
ddmt@vuczilina.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract
ID of the contract in elec. tool: 4179519177
Name of the contract: Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Ľadoveň
Type of contract: Contract award of low value
Object of contract: Social services and other personalized services
Estimated value of contract: 199 999 excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 17.8.2018 at 15:00
End of receiving offers: 7.9.2018 at 9:00
A description of subject of the contract

Uchádzač musí splniť nasledovné požiadavky:
1. Zabezpečovať stravu každý deň, vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin a to:
a) celodenné stravovanie - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera, a v prípade potreby
b) celodenné stravovanie pri diabetickej diéte a kašovitej strave - raňajky, desiata, obed, olovrant,
večera a druhá večera

2. Zabezpečiť
... show more

A description of subject of the contract ×

Uchádzač musí splniť nasledovné požiadavky:
1. Zabezpečovať stravu každý deň, vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin a to:
a) celodenné stravovanie - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera, a v prípade potreby
b) celodenné stravovanie pri diabetickej diéte a kašovitej strave - raňajky, desiata, obed, olovrant,
večera a druhá večera

2. Zabezpečiť pestrosť stravy vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych, diétnych
a diabetických jedál v zmysle aktuálne platného a účinného Vestníka Ministerstva zdravotníctva
Slovenskej republiky z 19.6.2015, ktorý upravuje odporúčané výživové dávky pre obyvateľstvo
v SR.

3. Distribuovať stravu do zariadenia vozidlom/vozidlami a v nádobách (vlastných nádobách
uchádzača), ktoré spĺňa/spĺňajú hygienické kritériá v zmysle potravinového kódexu.

4. Dovoz stravy v časoch: - raňajky od 6:00-6:30 hod. - obedy od 10:00-10:30 hod.
- večere od 16:00-16:30 hod.

5. Periodicita podávania dennej stravy: 5x denne, pričom desiata bude dovážaná s raňajkami
a olovrant s obedom, II. večera bude dodávaná s I. večerou

6. Nakladať obedy, resp. večere (kašovitú stravu) priamo do termoboxov. Je to asi 20 kusov.

7. Zamestnanci výber z dvoch jedál približne 15 obedov

8. Dodávateľ zabezpečí odvoz biologicky-rozložiteľného kuchynského odpadu 3xdenne vrátane
poskytnutia nádob na tento odpad.

9. Služby súvisiace s výdajom dovezenej stravy pri dodržaní normatívov stravovacej jednotky, bude
vykonávať zodpovedná osoba verejného obstarávateľa.

10. Úspešný uchádzač zabezpečí na prepravu potravín varnice – termoboxy, ktoré musia zodpovedať
hygienickým predpisom v zmysle zásad Regionálneho úradu verejného zdravotníctva a zásad
potravinového kódexu.

11. Úspešný uchádzač bude týždeň vopred predkladať 1-týždňový jedálny lístok objednávateľovi,
ktorý ho v spolupráci so stravovacou komisiou pripomienkuje a odošle do 2 pracovných dní
dodávateľovi na vyhodnotenie zazmluvneným lekárom alebo zazmluvnenou diétnou sestrou
dodávateľa. Dodávateľ ho po posúdení zazmluvným lekárom alebo diétnou sestrou zašle schválený
a posúdený najneskôr do posledného pracovného dňa v týždni – do 10,00 hod., predchádzajúceho
prvému dňu účinnosti schváleného a pripomienkovaného 1-týždňového jedálneho lístka.

12. V prípade zhoršenia zdravotného stavu väčšiny prijímateľov sociálnych služieb zariadenia v
zmysle tráviacich ťažkostí, po nahlásení tohto stavu objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ
povinný akceptovať navrhnuté zmeny v zložení jedálneho lístka podľa aktuálnej potreby.

13. Rozsah t.j. množstvo a špecifikácia jedálneho lístka bude pravidelne odsúhlasovaná zmluvnými
stranami každý týždeň na dobu 7 dní. Pri zostavovaní jedálneho lístka racionálnej, šetriacej
a diabetickej stravy budú brané na vedomie skutočnosti týkajúce sa charakteru stravovaných osôb –
jedná sa o geriatrických prijímateľov sociálnych služieb.

14. Obstarávaná strava musí byť biologicky plnohodnotná, kaloricky vyvážená a musí spĺňať predpísanú
kalorickú nutričnú hodnotu, ktorá zodpovedá charakteru stravovaných. Za splnenie požadovanej
hranice nutričnej hodnoty bude zodpovedný úspešný uchádzač.

15. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť plnenie podmienok systému správnej výrobnej
praxe na príslušnom Regionálnom úrade verejného zdravotníctva.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru