Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Martin
Obstarávateľ zákazky: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Martin PhDr. Mgr. Nadežda Šugrová 043/ 43 83 015 ddmt@vuczilina.sk
Ukončený príjem ponúk
Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.
Uchádzač musí splniť nasledovné požiadavky: 1. Zabezpečovať stravu každý deň, vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin a to: a) celodenné stravovanie - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera, a v prípade potreby b) celodenné stravovanie pri diabetickej diéte a kašovitej strave - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera a druhá večera 2. Zabezpečiť ... zobraziť viac
Uchádzač musí splniť nasledovné požiadavky: 1. Zabezpečovať stravu každý deň, vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin a to: a) celodenné stravovanie - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera, a v prípade potreby b) celodenné stravovanie pri diabetickej diéte a kašovitej strave - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera a druhá večera 2. Zabezpečiť pestrosť stravy vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych, diétnych a diabetických jedál v zmysle aktuálne platného a účinného Vestníka Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 19.6.2015, ktorý upravuje odporúčané výživové dávky pre obyvateľstvo v SR. 3. Distribuovať stravu do zariadenia vozidlom/vozidlami a v nádobách (vlastných nádobách uchádzača), ktoré spĺňa/spĺňajú hygienické kritériá v zmysle potravinového kódexu. 4. Dovoz stravy v časoch: - raňajky od 6:00-6:30 hod. - obedy od 10:00-10:30 hod. - večere od 16:00-16:30 hod. 5. Periodicita podávania dennej stravy: 5x denne, pričom desiata bude dovážaná s raňajkami a olovrant s obedom, II. večera bude dodávaná s I. večerou 6. Nakladať obedy, resp. večere (kašovitú stravu) priamo do termoboxov. Je to asi 20 kusov. 7. Zamestnanci výber z dvoch jedál približne 15 obedov 8. Dodávateľ zabezpečí odvoz biologicky-rozložiteľného kuchynského odpadu 3xdenne vrátane poskytnutia nádob na tento odpad. 9. Služby súvisiace s výdajom dovezenej stravy pri dodržaní normatívov stravovacej jednotky, bude vykonávať zodpovedná osoba verejného obstarávateľa. 10. Úspešný uchádzač zabezpečí na prepravu potravín varnice – termoboxy, ktoré musia zodpovedať hygienickým predpisom v zmysle zásad Regionálneho úradu verejného zdravotníctva a zásad potravinového kódexu. 11. Úspešný uchádzač bude týždeň vopred predkladať 1-týždňový jedálny lístok objednávateľovi, ktorý ho v spolupráci so stravovacou komisiou pripomienkuje a odošle do 2 pracovných dní dodávateľovi na vyhodnotenie zazmluvneným lekárom alebo zazmluvnenou diétnou sestrou dodávateľa. Dodávateľ ho po posúdení zazmluvným lekárom alebo diétnou sestrou zašle schválený a posúdený najneskôr do posledného pracovného dňa v týždni – do 10,00 hod., predchádzajúceho prvému dňu účinnosti schváleného a pripomienkovaného 1-týždňového jedálneho lístka. 12. V prípade zhoršenia zdravotného stavu väčšiny prijímateľov sociálnych služieb zariadenia v zmysle tráviacich ťažkostí, po nahlásení tohto stavu objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ povinný akceptovať navrhnuté zmeny v zložení jedálneho lístka podľa aktuálnej potreby. 13. Rozsah t.j. množstvo a špecifikácia jedálneho lístka bude pravidelne odsúhlasovaná zmluvnými stranami každý týždeň na dobu 7 dní. Pri zostavovaní jedálneho lístka racionálnej, šetriacej a diabetickej stravy budú brané na vedomie skutočnosti týkajúce sa charakteru stravovaných osôb – jedná sa o geriatrických prijímateľov sociálnych služieb. 14. Obstarávaná strava musí byť biologicky plnohodnotná, kaloricky vyvážená a musí spĺňať predpísanú kalorickú nutričnú hodnotu, ktorá zodpovedá charakteru stravovaných. Za splnenie požadovanej hranice nutričnej hodnoty bude zodpovedný úspešný uchádzač. 15. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť plnenie podmienok systému správnej výrobnej praxe na príslušnom Regionálnom úrade verejného zdravotníctva.
Späť