certifikovaný elektronický nástroj Evoservis

Logo systému

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Martin

Základné informácie o zákazke

Informácie o obstarávateľovi

Názov: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Martin
Adresa: J. Mazúra 34
036 01 Martin
Kontakt: zobraziť kontakt

Kontakty

×

Obstarávateľ zákazky:
Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Martin
PhDr. Mgr. Nadežda Šugrová
043/ 43 83 015
ddmt@vuczilina.sk

Stav zákazky

Ukončený príjem ponúk

Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.

Informácie o zákazke

ID zákazky v systéme: 4951346465
Názov zákazky: Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Ľadoveň
Postup verejného obstarávania: Zákazka s nízkou hodnotou
Predmet zákazky: Sociálne služby a iné osobitné služby
Predpokladaná hodnota zákazky: 199 999 bez DPH
Kritérium na vyhodnotenie ponuky: Najnižšia cena
Termín zahájenia príjmu ponúk: 12.9.2016 o 15:00
Termín ukončenia príjmu ponúk: 19.9.2016 o 13:00

Opis predmetu zákazky

Predmetom zákazky je výber poskytovateľa služieb v rozsahu: príprava celodennej racionálnej a v prípade potreby aj diabetickej stravy vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb Ľadoveňn, na dobu jedného roku od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Uchádzač musí splniť nasledovné požiadavky:
1. Zabezpečovať stravu každý deň, vrátane
... zobraziť viac

Opis predmetu zákazky

×

Predmetom zákazky je výber poskytovateľa služieb v rozsahu: príprava celodennej racionálnej a v prípade potreby aj diabetickej stravy vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb Ľadoveňn, na dobu jedného roku od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Uchádzač musí splniť nasledovné požiadavky:
1. Zabezpečovať stravu každý deň, vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin a to:

a) celodenné stravovanie - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera, a v prípade potreby
b) celodenné stravovanie pri diabetickej diéte a kašovitej strave - raňajky, desiata, obed, olovrant,
večera a druhá večera

2. Zabezpečiť pestrosť stravy vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych, diétnych
a diabetických jedál v zmysle aktuálne platného a účinného Vestníka Ministerstva zdravotníctva
Slovenskej republiky 2015, ktorý upravuje odporúčané výživové dávky pre obyvateľstvo v SR.

3. Distribuovať stravu do zariadenia vozidlom/vozidlami a v nádobách (vlastných nádobách
uchádzača), ktoré spĺňa/spĺňajú hygienické kritériá v zmysle potravinového kódexu.

4. Dovoz stravy v časoch: - raňajky do 7:00 hod. - obedy do 10:30 hod. - večere do 16:00 hod.

5. Periodicita podávania dennej stravy: 5x denne, pričom desiata bude dovážaná s raňajkami
a olovrant s obedom, II. večera bude dodávaná s I. večerou

6. Nakladať obedy, resp. večere (kašovitú stravu) priamo do termoboxov. Je to asi 15 kusov.

7. Zamestnanci výber z dvoch jedál približne 15 obedov

8. Dodávateľ zabezpečí odvoz biologicky-rozložiteľného kuchynského odpadu 3xdenne vrátane
poskytnutia nádob na tento odpad.

9. Služby súvisiace s porciovaním dovezenej stravy pri dodržaní normatívov stravovacej jednotky, bude
vykonávať zodpovedná osoba verejného obstarávateľa.

10. Úspešný uchádzač zabezpečí na prepravu potravín varnice - termobox , ktoré musia zodpovedať
hygienickým predpisom v zmysle zásad Regionálneho úradu verejného zdravotníctva a zásad
potravinového kódexu.

11. Úspešný uchádzač bude týždeň vopred predkladať 1-týždňový jedálny lístok objednávateľovi,
ktorý ho v spolupráci so stravovacou komisiou pripomienkuje a odošle do 2 pracovných dní
dodávateľovi na vyhodnotenie zazmluvneným lekárok alebo zazmluvnenou diétnou sestrou
dodávateľa. Dodávateľ ho po posúdení zazmluvným lekárom alebo diétnou sestrou zašle schválený
a posúdený najneskôr do posledného pracovného dňa v týždni – do 10,00 hod., predchádzajúceho
prvému dňu účinnosti schváleného a pripomienkovaného 1-týždňového jedálneho lístka.

12. V prípade zhoršenia zdravotného stavu väčšiny prijímateľov sociálnych služieb zariadenia v
zmysle tráviacich ťažkostí, po nahlásení tohto stavu objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ
povinný akceptovať navrhnuté zmeny v zložení jedálneho lístka podľa aktuálnej potreby.

13. Rozsah t.j. množstvo a špecifikácia jedálneho lístka bude pravidelne odsúhlasovaná zmluvnými
stranami každý týždeň na dobu 7 dní. Pri zostavovaní jedálneho lístka racionálnej a diabetickej
stravy budú brané na vedomie skutočnosti týkajúce sa charakteru stravovaných osôb – jedná sa
o geriatrických prijímateľov sociálnych služieb.

14. Obstarávaná strava musí byť biologicky plnohodnotná, kaloricky vyvážená a musí spĺňať predpísanú
kalorickú nutričnú hodnotu, ktorá zodpovedá charakteru stravovaných. Za splnenie požadovanej
hranice nutričnej hodnoty bude zodpovedný úspešný uchádzač.

15. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť plnenie podmienok systému správnej výrobnej
praxe na príslušnom Regionálnom úrade verejného zdravotníctva.


Späť

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru