certified electronic tool Evoservis

Logo systému

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Address: Palárikova 2311
022 16 Čadca
Contact: Show contact

Contacts

×

Contracting Authority:
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Bc. Mária Legerská
+421414604184
legerska@kysuckanemocnica.sk

Contact person:
KNsP Čadca
Mária Legerská
041/4604184
legerska@kysuckanemocnica.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 4056900506
Name of the contract: Pracie prostriedky
Procedure of awarding public contract: Contract award of low value with electronic auctions
Object of contract: Supplies
Estimated value of contract: 14 800 excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 28.8.2017 at 14:15
End of receiving offers: 31.8.2017 at 13:00
Date of beginning of electronic auction: 6.9.2017 at 8:00

A description of subject of the contract

Uchádzač vloží do systému cenu tovaru s DPH vrátane nákladov na dopravu, informačné listy a karty bezpečnostných údajov v Slovenskom jazyku, certifikát k dezinfekčnej účinnosti prostriedku určeného na chemickú dezinfekciu prádla. Uvedené množstvá pracích prostriedkov sú len orientačné a nie sú záväzné, budú spresnené písomnou objednávkou na základe požiadaviek ... show more

A description of subject of the contract

×

Uchádzač vloží do systému cenu tovaru s DPH vrátane nákladov na dopravu, informačné listy a karty bezpečnostných údajov v Slovenskom jazyku, certifikát k dezinfekčnej účinnosti prostriedku určeného na chemickú dezinfekciu prádla. Uvedené množstvá pracích prostriedkov sú len orientačné a nie sú záväzné, budú spresnené písomnou objednávkou na základe požiadaviek a potrieb práčovne. Súčasťou dodávky je povinne faktúra – splatnosť 30 dní od dodania tovaru, dodací list, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky. Termín dodania tovaru je 5 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, sklad práčovne. Požadujeme dodanie predmetu zákazky v uvádzanej špecifikácií. Pri používanej vode (10 dH) požadujeme garantovať vysokú kvalitu pranej bielizne. Objednávateľ požaduje poskytnúť bezplatne protokol pranej bielizne pravidelne, podľa požiadavky nemocnice. Hodnoty nesmú prekročiť odporúčanú normu – PNJ 544-80-96-2. Požadujeme uviesť názov spoločnosti, ktorá bude realizovať testy a vypracovávať protokoly. Uchádzač bude poskytovať na vyžiadanie, každý mesiac bezplatne štatistiky spotreby všetkých pracích prostriedkov + spotreby vody, elektriny a pary, prepočítané na 1 kg vypranej bielizne. Požadujeme Čestné prehlásenie dodávateľa, že neprekročí priemerné náklady (všetky pracie prostriedky + voda + para + elektrina) na kg vypranej bielizne za predchádzajúci rok a garanciu, že neprekročí vlastný návrh. Žiadame celý rok dodržať ceny podľa prieskumu trhu. Popis požadovaných pracích prostriedkov priložený.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru