certifikovaný elektronický nástroj Evoservis

Logo systému

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Základné informácie o zákazke

Informácie o obstarávateľovi

Názov: Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Adresa: Palárikova 2311
022 16 Čadca
Kontakt: zobraziť kontakt

Kontakty

×

Obstarávateľ zákazky:
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Bc. Mária Legerská
+421414604184
legerska@kysuckanemocnica.sk

Kontaktná osoba:
KNsP Čadca
Mária Legerská
041/4604184
legerska@kysuckanemocnica.sk

Stav zákazky

Ukončený príjem ponúk

Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.

Informácie o zákazke

ID zákazky v systéme: 4056900506
Názov zákazky: Pracie prostriedky
Postup verejného obstarávania: Zákazka s nízkou hodnotou s elektronickou aukciou
Predmet zákazky: Tovary
Predpokladaná hodnota zákazky: 14 800 bez DPH
Kritérium na vyhodnotenie ponuky: Najnižšia cena
Termín zahájenia príjmu ponúk: 28.8.2017 o 14:15
Termín ukončenia príjmu ponúk: 31.8.2017 o 13:00
Termín začiatku elektronickej aukcie: 6.9.2017 o 8:00

Opis predmetu zákazky

Uchádzač vloží do systému cenu tovaru s DPH vrátane nákladov na dopravu, informačné listy a karty bezpečnostných údajov v Slovenskom jazyku, certifikát k dezinfekčnej účinnosti prostriedku určeného na chemickú dezinfekciu prádla. Uvedené množstvá pracích prostriedkov sú len orientačné a nie sú záväzné, budú spresnené písomnou objednávkou na základe požiadaviek ... zobraziť viac

Opis predmetu zákazky

×

Uchádzač vloží do systému cenu tovaru s DPH vrátane nákladov na dopravu, informačné listy a karty bezpečnostných údajov v Slovenskom jazyku, certifikát k dezinfekčnej účinnosti prostriedku určeného na chemickú dezinfekciu prádla. Uvedené množstvá pracích prostriedkov sú len orientačné a nie sú záväzné, budú spresnené písomnou objednávkou na základe požiadaviek a potrieb práčovne. Súčasťou dodávky je povinne faktúra – splatnosť 30 dní od dodania tovaru, dodací list, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky. Termín dodania tovaru je 5 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, sklad práčovne. Požadujeme dodanie predmetu zákazky v uvádzanej špecifikácií. Pri používanej vode (10 dH) požadujeme garantovať vysokú kvalitu pranej bielizne. Objednávateľ požaduje poskytnúť bezplatne protokol pranej bielizne pravidelne, podľa požiadavky nemocnice. Hodnoty nesmú prekročiť odporúčanú normu – PNJ 544-80-96-2. Požadujeme uviesť názov spoločnosti, ktorá bude realizovať testy a vypracovávať protokoly. Uchádzač bude poskytovať na vyžiadanie, každý mesiac bezplatne štatistiky spotreby všetkých pracích prostriedkov + spotreby vody, elektriny a pary, prepočítané na 1 kg vypranej bielizne. Požadujeme Čestné prehlásenie dodávateľa, že neprekročí priemerné náklady (všetky pracie prostriedky + voda + para + elektrina) na kg vypranej bielizne za predchádzajúci rok a garanciu, že neprekročí vlastný návrh. Žiadame celý rok dodržať ceny podľa prieskumu trhu. Popis požadovaných pracích prostriedkov priložený.


Späť

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru