certified electronic tool Evoservis

Logo systému

Liptovská nemocnica s poliklinikou Liptovský Mikuláš

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Lipto
Address: Palučanská 25
031 23 Liptovský Mikuláš
Contact: Show contact

Contacts

×

Contracting Authority:
Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Lipto
Róbert Likavčan

likavcan@nsplm.sk

Contact person:
LNsP Liptovský Mikuláš
Michal Likavčan
044/5563514
likavcanm@nsplm.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 3275775918
Name of the contract: Softvér pre podporu DRG
Procedure of awarding public contract: Contract award of low value with electronic auctions
Object of contract: Supplies
Estimated value of contract: 5 677 excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 2.6.2017 at 11:00
End of receiving offers: 20.6.2017 at 9:00

A description of subject of the contract

Opis predmetu zákazky:
Zakúpenie licencie a zabezpečenie podpory softvéru pre podporu DRG na obdobie 12 mesiacov.

Predmet:

Zakúpenie licencie a zabezpečenie podpory softvéru pre podporu DRG na obdobie 12 mesiacov.

Technická špecifikácia softvéru:

- Softvér na základe dát o priebehu hospitalizačného prípadu musí klasifikovať jednotlivé hospitalizačné prípady do
... show more

A description of subject of the contract

×

Opis predmetu zákazky:
Zakúpenie licencie a zabezpečenie podpory softvéru pre podporu DRG na obdobie 12 mesiacov.

Predmet:

Zakúpenie licencie a zabezpečenie podpory softvéru pre podporu DRG na obdobie 12 mesiacov.

Technická špecifikácia softvéru:

- Softvér na základe dát o priebehu hospitalizačného prípadu musí klasifikovať jednotlivé hospitalizačné prípady do konkrétnej DRG skupiny v zmysle pravidiel definovaných v Definičnej príručke DRG, vydanej správcom klasifikačného systému a platnej v dobe poskytnutia zdravotnej starostlivosti.
- Softvér musí byť dodaný ako multilicencia pre potreby objednávateľa.
- Na požiadanie objednávateľa je dodávateľ povinný predviesť celé softvérové riešenie priamo u objednávateľa.
- Pri spracovaní údajov musí softvér vykonať validáciu vstupných údajov a poskytnúť informácie o prípadných chybách.
- Softvér musí byť plne integrovaný s aktuálny nemocničným informačným systémom objednávateľa: Care center CGM Slovensko a v reálnom čase pri zaraďovaní hospitalizačného prípadu musí upozorňovať užívateľov na prípadné chyby a nedostatky pri kódovaní tak, aby výstup čo najviac zodpovedal skutočnému priebehu hospitalizačného prípadu.
- Systém musí informovať užívateľa o nedostatkoch vo vykazovaní, zaradení do DRG skupiny, teoretickej výške platby od zdravotnej poisťovne, aj dovtedajších nákladoch pacienta.
- Súčasťou plnej integrácie s nemocničným informačným systémom, musí byť zabezpečená funkcionalita priameho odosielania do systému a výsledky musia byť ukladané automaticky naspäť.
- Ponuka štandardizovaných výkonov ku konkrétnym diagnózam.
- V dávkovom spracovaní tvorba sumárnych štatistík, možnosť filtrovania , tlač a export do CSV,XLS formátov

Umožňuje klasifikáciu údajov pomocou vstupov:

- priamym zadaním údajov o hospitalizačnom prípade
- prostredníctvom priamej komunikácie s nemocničným informačným systémom (súčasťou dokumentácie k DRG modulu bude detailná technická a sémantická špecifikácia integračného rozhrania, kde budú popísané všetky rozhrania na okolie modulu).

Poskytovanie podpory k licencii:

- Odstraňovanie chýb softvéru, vrátane konfiguračných chýb. Dodávateľ je povinný chybu odstrániť najneskôr do 30 (tridsiatich) dní od prijatia chybového hlásenia.
- Poskytovanie nových verzií softvéru (legislatívny update) s funkčným rozsahom, za účelom dosiahnutia legislatívnej kompatibility softvéru modulu v zmysle aktuálne platného stavu najneskôr do 30 (tridsiatich) dní od prijatia podnetu od objednávateľa.
- Poskytovanie nových verzií softvéru s nezmeneným funkčným rozsahom (update), vyvinutých z podnetu dodávateľa, za účelom zvýšenia jeho kvality (rýchlosť spracovania, stabilita, úspora zdrojov).


Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa:

- Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia
- Uchádzač doloží doklad o certifikácii softvéru v zmysle platnej legislatívy
- Cena bude určená na základe počtu nemocničných lôžok, t.j. 240 aktuálnych DRG lôžok objednávateľa
- Uchádzač doloží podrobný aktualizovaný rozpočet a návrh plnenia, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
- Všetky náklady a práce na strane dodávateľa potrebné pre integráciu musia byť zahrnuté v celkovej cene zákazky
- Uchádzač poskytne objednávateľovi technickú podporu počas objednanej doby využívania softvéru
- Dodávateľ je povinný odprezentovať softvér priamo u objednávateľa v trvaní minimálne 3 hodín v 1 deň lekárom do 5 dní po uzavretí zmluvy v dohodnutom termíne
- Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
- Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy bol dodávateľ zapísaný v Registri partnerov verejného sektora
- Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru u objednávateľa
- Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii


Spôsob, čas a miesto dodania softvéru :

- termín dodania softvéru je do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod., súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného softvéru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
- termín dodania softvéru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred poštou alebo elektronicky na e-mailovú adresu.
- oprávnená osoba objednávateľa a jej e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia softvéru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.


Zmluvné a platobné podmienky:

- Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu softvéru, dodanie softvéru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštalácie
- Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru