Liptovská nemocnica s poliklinikou Liptovský Mikuláš
Contracting Authority: Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Lipto Róbert Likavčan likavcan@nsplm.sk
Contact person: LNsP Liptovský Mikuláš Michal Likavčan 044/5563514 likavcanm@nsplm.sk
Terminated receipt of offers
Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.
Opis predmetu zákazky: Zakúpenie licencie a zabezpečenie podpory softvéru pre podporu DRG na obdobie 12 mesiacov. Predmet: Zakúpenie licencie a zabezpečenie podpory softvéru pre podporu DRG na obdobie 12 mesiacov. Technická špecifikácia softvéru: - Softvér na základe dát o priebehu hospitalizačného prípadu musí klasifikovať jednotlivé hospitalizačné prípady do ... show more
Opis predmetu zákazky: Zakúpenie licencie a zabezpečenie podpory softvéru pre podporu DRG na obdobie 12 mesiacov. Predmet: Zakúpenie licencie a zabezpečenie podpory softvéru pre podporu DRG na obdobie 12 mesiacov. Technická špecifikácia softvéru: - Softvér na základe dát o priebehu hospitalizačného prípadu musí klasifikovať jednotlivé hospitalizačné prípady do konkrétnej DRG skupiny v zmysle pravidiel definovaných v Definičnej príručke DRG, vydanej správcom klasifikačného systému a platnej v dobe poskytnutia zdravotnej starostlivosti. - Softvér musí byť dodaný ako multilicencia pre potreby objednávateľa. - Na požiadanie objednávateľa je dodávateľ povinný predviesť celé softvérové riešenie priamo u objednávateľa. - Pri spracovaní údajov musí softvér vykonať validáciu vstupných údajov a poskytnúť informácie o prípadných chybách. - Softvér musí byť plne integrovaný s aktuálny nemocničným informačným systémom objednávateľa: Care center CGM Slovensko a v reálnom čase pri zaraďovaní hospitalizačného prípadu musí upozorňovať užívateľov na prípadné chyby a nedostatky pri kódovaní tak, aby výstup čo najviac zodpovedal skutočnému priebehu hospitalizačného prípadu. - Systém musí informovať užívateľa o nedostatkoch vo vykazovaní, zaradení do DRG skupiny, teoretickej výške platby od zdravotnej poisťovne, aj dovtedajších nákladoch pacienta. - Súčasťou plnej integrácie s nemocničným informačným systémom, musí byť zabezpečená funkcionalita priameho odosielania do systému a výsledky musia byť ukladané automaticky naspäť. - Ponuka štandardizovaných výkonov ku konkrétnym diagnózam. - V dávkovom spracovaní tvorba sumárnych štatistík, možnosť filtrovania , tlač a export do CSV,XLS formátov Umožňuje klasifikáciu údajov pomocou vstupov: - priamym zadaním údajov o hospitalizačnom prípade - prostredníctvom priamej komunikácie s nemocničným informačným systémom (súčasťou dokumentácie k DRG modulu bude detailná technická a sémantická špecifikácia integračného rozhrania, kde budú popísané všetky rozhrania na okolie modulu). Poskytovanie podpory k licencii: - Odstraňovanie chýb softvéru, vrátane konfiguračných chýb. Dodávateľ je povinný chybu odstrániť najneskôr do 30 (tridsiatich) dní od prijatia chybového hlásenia. - Poskytovanie nových verzií softvéru (legislatívny update) s funkčným rozsahom, za účelom dosiahnutia legislatívnej kompatibility softvéru modulu v zmysle aktuálne platného stavu najneskôr do 30 (tridsiatich) dní od prijatia podnetu od objednávateľa. - Poskytovanie nových verzií softvéru s nezmeneným funkčným rozsahom (update), vyvinutých z podnetu dodávateľa, za účelom zvýšenia jeho kvality (rýchlosť spracovania, stabilita, úspora zdrojov). Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa: - Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia - Uchádzač doloží doklad o certifikácii softvéru v zmysle platnej legislatívy - Cena bude určená na základe počtu nemocničných lôžok, t.j. 240 aktuálnych DRG lôžok objednávateľa - Uchádzač doloží podrobný aktualizovaný rozpočet a návrh plnenia, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH - Všetky náklady a práce na strane dodávateľa potrebné pre integráciu musia byť zahrnuté v celkovej cene zákazky - Uchádzač poskytne objednávateľovi technickú podporu počas objednanej doby využívania softvéru - Dodávateľ je povinný odprezentovať softvér priamo u objednávateľa v trvaní minimálne 3 hodín v 1 deň lekárom do 5 dní po uzavretí zmluvy v dohodnutom termíne - Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku - Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy bol dodávateľ zapísaný v Registri partnerov verejného sektora - Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru u objednávateľa - Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii Spôsob, čas a miesto dodania softvéru : - termín dodania softvéru je do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod., súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného softvéru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. - termín dodania softvéru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred poštou alebo elektronicky na e-mailovú adresu. - oprávnená osoba objednávateľa a jej e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia softvéru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Zmluvné a platobné podmienky: - Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia - Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol - Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu softvéru, dodanie softvéru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštalácie - Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Backwards