certifikovaný elektronický nástroj Evoservis

Logo systému

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

Základné informácie o zákazke

Informácie o obstarávateľovi

Názov: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Adresa: M. Rázusa 104
010 01 Žilina
Kontakt: zobraziť kontakt

Kontakty

×

Obstarávateľ zákazky:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Ľudmila Honková

obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk

Kontaktná osoba:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Ľudmila Honková
+421918370102
obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk

Stav zákazky

Ukončený príjem ponúk

Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.

Informácie o zákazke

ID zákazky v systéme: 8273774934
Názov zákazky: Rekonštrukcia mostného objektu č. 2117-003 most cez bezmenný potok v k. ú. obce Horná Tižina
Postup verejného obstarávania: Zákazka s nízkou hodnotou
Predmet zákazky: Stavebné práce
Predpokladaná hodnota zákazky: 56 660.03 bez DPH
Kritérium na vyhodnotenie ponuky: Najnižšia cena
Termín zahájenia príjmu ponúk: 12.5.2017 o 10:30
Termín ukončenia príjmu ponúk: 22.5.2017 o 9:00

Opis predmetu zákazky

Rekonštrukcia mostného objektu č. 2117-003 most cez bezmenný potok v k. ú. obce Horná Tižina podľa projektovej dokumentácie vypracovanej FIDOP s.r.o., Jánošíkova 21, 010 01 Žilina.

Predmetom stavebnej akcie je mostný objekt na úseku cesty III/2117 kategórie C6,5/50 v obci Horná Tížina. Mostný objekt (MO) premosťuje bezmenný potok v katastrálnom území obce Horná
... zobraziť viac

Opis predmetu zákazky

×

Rekonštrukcia mostného objektu č. 2117-003 most cez bezmenný potok v k. ú. obce Horná Tižina podľa projektovej dokumentácie vypracovanej FIDOP s.r.o., Jánošíkova 21, 010 01 Žilina.

Predmetom stavebnej akcie je mostný objekt na úseku cesty III/2117 kategórie C6,5/50 v obci Horná Tížina. Mostný objekt (MO) premosťuje bezmenný potok v katastrálnom území obce Horná Tižina. Na výtoku potok ústi do Tížinského potoka. Rok postavenia MO nie je známy. Nachádza sa na ceste III/2117 v cca km 2,858. Cesta na most vchádza v ľavotočivom oblúku, na moste prebieha v priamej a tesne za mostom pokračuje v pravotočivom oblúku. Komunikácie pred a za mostom prechádza popri Tížinskom potoku, do ktorého sa vlieva v blízkosti mostu bezmenný potok. Na moste je v súčasnosti pozdĺžny sklon cca 0,27%, pričom komunikácia pred a za mostom stúpa.

Účelom navrhovaných stavebných prác je rekonštrukcia mosta 2117-003. Táto bude dosiahnutá vybúraním mostného zvršku mosta, vybudovaním spriahujúcej dosky na pôvodných prefabrikátoch MJ-69, realizácia novej vozovky na moste a nových prechodových oblastí pred a za mostom. Na moste budú realizované nové rímsy, v ktorých bude ukotvené nové zábradlie so zvislou výplňou. Rímsy budú pred a za mostom za účelom zvýšenia bezpečnosti cestnej premávky predĺžené a ukotvené do dodatočných základov pod rímsy. Realizované budú i nové krídla mostu. Krídlo na vtoku bude slúžiť na usmernenie toku potoka a zabránenie podmývania spodnej stavby mostu. Krídlo na výtoku bude realizované za účelom zastavenia deformácií komunikácie a bude slúžiť ako oporný múr. V rámci rekonštrukčných prác bude realizovaná i obnova pôvodného kamenného múru situovaného na vtoku mostu. Realizáciou navrhovaných prác sa predĺži životnosť konštrukcie mosta a zvýši sa bezpečnosť účastníkov cestnej premávky v danom bode.

ROZSAH PRÁC A OBMEDZENIE DOPRAVY POČAS STAVEBNÝCH PRÁC:
Stavba bude rozdelená a realizovaná po poloviciach so spomalením dopravy na ceste III/2117. Doprava bude presmerovaná do jedného jazdného pásu šírky minimálne 2,75 m a riadená dočasným dopravným značením.

Pre zabezpečenie požadovaných kvalitatívnych parametrov je rozsah prác členení na dve hlavné etapy:

I. etapa- ľavá polovica
- frézovanie vozovky v celom rozsahu stavby (vozovka v hrúbke 50 mm sa vyfrézuje na komunikácií pred mostom a za mostom a vozovka v hrúbke 100 mm na moste),
- vybúranie mostného zvršku na ľavej strane MO (zábradlie, rímsa, zrovnávací betón),
- vykopanie prechodovej oblasti, vytýčenie existujúcej spodnej stavby,
- vykopanie stavebnej jamy pre zriadenie krídla 1L,2L a zabezpečenie proti vode,
- vybudovanie nových súčastí spodnej stavby ,
- zhotovenie krídiel 1L, 2L a následné zasypanie a zhutnenie stavebnej jamy,
- zhotovenie spriahujúcej dosky a dobetonávka záverných stienok,
- zhotovenie prechodových klinov,
- vyhotovenie izolácie,
- vybudovanie ríms a konštrukcie vozovky, osadenie ZBZ.

II. etapa- pravá polovica
- presmerovanie dopravy na pravú polovicu mosta,
- vybúranie mostného zvršku na pravej strane MO (zábradlie, rímsa, zrovnávací betón),
- vykopanie stavebnej jamy pre zriadenie krídiel 1P 2P a zabezpečenie proti vode,
- zhotovenie krídiel 1P, 2P (tieto práce môžu prebiehať zároveň s prácami na hornej stavbe) a následné zasypanie a zhutnenie stavebnej jamy,
- zhotovenie spriahujúcej dosky a dobetonávka záverných stienok,
- zhotovenie prechodových klinov,
- vyhotovenie izolácie,
- vybudovanie ríms a konštrukcie vozovky, osadenie ZBZ na pravej strane,
- sanácie na pôvodnej spodnej stavbe a pôvodnej nosnej konštrukcií,
- dokončovacie práce,
- zrealizovanie obrusnej vrstvy vozovky.

Pozn.:
- hrúbky a tvary existujúcich konštrukcií, tvary záverných stienok a základov nie sú známe- z toho dôvodu bude potrebné po vybúraní vozovky a ich odokrytí na stavbu privolať autorský dozor,
- niektoré práce hlavne pod mostným objektom možné vykonávať naraz bez rozdelenia na etapy,
- všetky búracie práce na nosnej konštrukcií budú prebiehať bez použitia ťažkých búracích kladív.

Po skončení stavebných prác sa uvedie okolitý terén do pôvodného stavu, odstráni sa zariadenie staveniska a osadia sa značky s evidenčným číslom mosta.

OBMEDZENIA PRI REALIZÁCIÍ:
Pri realizácií stavebných prác je nutné rešpektovať ochranné pásma všetkých inžinierskych sietí. V miestach predpokladaného kontaktu so zemným vedením inžinierskych sietí je nutné postupovať podľa nariadení a požiadaviek správcu.

Bližiše uvedené v projektovej dokumentácii.
Pre stanovenie cenovej ponuky sa vyžaduje osobná obhliadku predmetu zákazky


Späť

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru