Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Obstarávateľ zákazky: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja Ľudmila Honková obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Kontaktná osoba: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja Ľudmila Honková +421918370102 obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Ukončený príjem ponúk
Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.
Rekonštrukcia mostného objektu č. 2117-003 most cez bezmenný potok v k. ú. obce Horná Tižina podľa projektovej dokumentácie vypracovanej FIDOP s.r.o., Jánošíkova 21, 010 01 Žilina. Predmetom stavebnej akcie je mostný objekt na úseku cesty III/2117 kategórie C6,5/50 v obci Horná Tížina. Mostný objekt (MO) premosťuje bezmenný potok v katastrálnom území obce Horná ... zobraziť viac
Rekonštrukcia mostného objektu č. 2117-003 most cez bezmenný potok v k. ú. obce Horná Tižina podľa projektovej dokumentácie vypracovanej FIDOP s.r.o., Jánošíkova 21, 010 01 Žilina. Predmetom stavebnej akcie je mostný objekt na úseku cesty III/2117 kategórie C6,5/50 v obci Horná Tížina. Mostný objekt (MO) premosťuje bezmenný potok v katastrálnom území obce Horná Tižina. Na výtoku potok ústi do Tížinského potoka. Rok postavenia MO nie je známy. Nachádza sa na ceste III/2117 v cca km 2,858. Cesta na most vchádza v ľavotočivom oblúku, na moste prebieha v priamej a tesne za mostom pokračuje v pravotočivom oblúku. Komunikácie pred a za mostom prechádza popri Tížinskom potoku, do ktorého sa vlieva v blízkosti mostu bezmenný potok. Na moste je v súčasnosti pozdĺžny sklon cca 0,27%, pričom komunikácia pred a za mostom stúpa. Účelom navrhovaných stavebných prác je rekonštrukcia mosta 2117-003. Táto bude dosiahnutá vybúraním mostného zvršku mosta, vybudovaním spriahujúcej dosky na pôvodných prefabrikátoch MJ-69, realizácia novej vozovky na moste a nových prechodových oblastí pred a za mostom. Na moste budú realizované nové rímsy, v ktorých bude ukotvené nové zábradlie so zvislou výplňou. Rímsy budú pred a za mostom za účelom zvýšenia bezpečnosti cestnej premávky predĺžené a ukotvené do dodatočných základov pod rímsy. Realizované budú i nové krídla mostu. Krídlo na vtoku bude slúžiť na usmernenie toku potoka a zabránenie podmývania spodnej stavby mostu. Krídlo na výtoku bude realizované za účelom zastavenia deformácií komunikácie a bude slúžiť ako oporný múr. V rámci rekonštrukčných prác bude realizovaná i obnova pôvodného kamenného múru situovaného na vtoku mostu. Realizáciou navrhovaných prác sa predĺži životnosť konštrukcie mosta a zvýši sa bezpečnosť účastníkov cestnej premávky v danom bode. ROZSAH PRÁC A OBMEDZENIE DOPRAVY POČAS STAVEBNÝCH PRÁC: Stavba bude rozdelená a realizovaná po poloviciach so spomalením dopravy na ceste III/2117. Doprava bude presmerovaná do jedného jazdného pásu šírky minimálne 2,75 m a riadená dočasným dopravným značením. Pre zabezpečenie požadovaných kvalitatívnych parametrov je rozsah prác členení na dve hlavné etapy: I. etapa- ľavá polovica - frézovanie vozovky v celom rozsahu stavby (vozovka v hrúbke 50 mm sa vyfrézuje na komunikácií pred mostom a za mostom a vozovka v hrúbke 100 mm na moste), - vybúranie mostného zvršku na ľavej strane MO (zábradlie, rímsa, zrovnávací betón), - vykopanie prechodovej oblasti, vytýčenie existujúcej spodnej stavby, - vykopanie stavebnej jamy pre zriadenie krídla 1L,2L a zabezpečenie proti vode, - vybudovanie nových súčastí spodnej stavby , - zhotovenie krídiel 1L, 2L a následné zasypanie a zhutnenie stavebnej jamy, - zhotovenie spriahujúcej dosky a dobetonávka záverných stienok, - zhotovenie prechodových klinov, - vyhotovenie izolácie, - vybudovanie ríms a konštrukcie vozovky, osadenie ZBZ. II. etapa- pravá polovica - presmerovanie dopravy na pravú polovicu mosta, - vybúranie mostného zvršku na pravej strane MO (zábradlie, rímsa, zrovnávací betón), - vykopanie stavebnej jamy pre zriadenie krídiel 1P 2P a zabezpečenie proti vode, - zhotovenie krídiel 1P, 2P (tieto práce môžu prebiehať zároveň s prácami na hornej stavbe) a následné zasypanie a zhutnenie stavebnej jamy, - zhotovenie spriahujúcej dosky a dobetonávka záverných stienok, - zhotovenie prechodových klinov, - vyhotovenie izolácie, - vybudovanie ríms a konštrukcie vozovky, osadenie ZBZ na pravej strane, - sanácie na pôvodnej spodnej stavbe a pôvodnej nosnej konštrukcií, - dokončovacie práce, - zrealizovanie obrusnej vrstvy vozovky. Pozn.: - hrúbky a tvary existujúcich konštrukcií, tvary záverných stienok a základov nie sú známe- z toho dôvodu bude potrebné po vybúraní vozovky a ich odokrytí na stavbu privolať autorský dozor, - niektoré práce hlavne pod mostným objektom možné vykonávať naraz bez rozdelenia na etapy, - všetky búracie práce na nosnej konštrukcií budú prebiehať bez použitia ťažkých búracích kladív. Po skončení stavebných prác sa uvedie okolitý terén do pôvodného stavu, odstráni sa zariadenie staveniska a osadia sa značky s evidenčným číslom mosta. OBMEDZENIA PRI REALIZÁCIÍ: Pri realizácií stavebných prác je nutné rešpektovať ochranné pásma všetkých inžinierskych sietí. V miestach predpokladaného kontaktu so zemným vedením inžinierskych sietí je nutné postupovať podľa nariadení a požiadaviek správcu. Bližiše uvedené v projektovej dokumentácii. Pre stanovenie cenovej ponuky sa vyžaduje osobná obhliadku predmetu zákazky
Späť