certified electronic tool Evoservis

Logo systému

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Address: M. Rázusa 104
010 01 Žilina
Contact: Show contact

Contacts

×

Contracting Authority:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Ľudmila Honková

obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk

Contact person:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Ľudmila Honková
+421918370102
obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 0908880359
Name of the contract: Rekonštrukcia oporného múra II/507 Žilina – Považský Chlmec
Procedure of awarding public contract: Contract award of low value with electronic auctions
Object of contract: Construction work
Estimated value of contract: 24 717 excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 22.8.2016 at 14:00
End of receiving offers: 25.8.2016 at 10:00
Date of beginning of electronic auction: 9.9.2016 at 9:00

A description of subject of the contract

„Rekonštrukcia oporného múra II/507 Žilina – Považský Chlmec“ podľa projektovej dokumentácie vypracovanej TPC Group s.r.o., Univerzitná 8498/25, 010 08 Žilina.

Predmet zákazky spočíva v sanácií existujúceho múra v dĺžke v dĺžke cesty km 215,414 – 215,434. Účelom stavby je zabezpečenie stability múru a priľahlej komunikácie a súčasne zabezpečenie bezpečnej
... show more

A description of subject of the contract

×

„Rekonštrukcia oporného múra II/507 Žilina – Považský Chlmec“ podľa projektovej dokumentácie vypracovanej TPC Group s.r.o., Univerzitná 8498/25, 010 08 Žilina.

Predmet zákazky spočíva v sanácií existujúceho múra v dĺžke v dĺžke cesty km 215,414 – 215,434. Účelom stavby je zabezpečenie stability múru a priľahlej komunikácie a súčasne zabezpečenie bezpečnej prevádzkyschopnosti.

Technické riešenie:

Riešené úpravy spočívajú v obetónovaní vloženej kotvenej záporovej steny z valcovaných oceľových profilov.

Pre zabezpečenie minimálneho stupňa bezpečnosti S=1,3 požadovaného STN 73 6102 sú navrhnuté tieto stabilizačné opatrenia:
- zriadenie rozšírenia železobetónového múru. Stuženie zabezpečuje hlavne oceľová konštrukcia v rozšírenej časti múru,
- oceľová konštrukcia je stabilizovaná zemnými kotvami do konštrukcie cesty, založením plošne na základových pásoch a pätkách.

Súčasný oporný múr je v stavebnom stave, pri ktorom môže kedykoľvek dôjsť ku jeho zrúteniu ako celku, alebo časti v miestach jeho porúch. V troch miestach na dĺžke 25m je trhlinami v tvare „trojuholníkových klinov“ rozrušený v plochách do 1,5m2. Na jednom mieste je na celú výšku prasknutý. Šírka trhlín je od 10 do 20mm. Oprava múru sa navrhuje na celú výšku obetónovaním steny v šírke 200mm v sklone 25:1 na lícnej strane a vloženej oceľovej konštrukcie z valcovaných profilov votknutých do základov. Celkovú stabilitu novej a starej časti bude zabezpečovať okrem gravitačnej tiaže aj kotvenie oceľovej konštrukcie do telesa cesty sústava kotiev v dĺžke 3000mm. Betónovaná časť múra bude z betónu C 30/37 XC4, XF1, XA1o celkových rozmeroch v korune 300mm, smerom k základu sa rozširuje na 500mm a výšky 1350mm. Základ tvorí pás šírky 500mm, výšky 1200mm z prostého betónu C20/25 XC4,(XF1),XA1.
Pred zriadením obetónovania oporného múru sa navrhuje zriadenie záporovej steny, ktorej úlohou bude v prvom rade zabezpečovať statické zabezpečenie časti poškodeného múru. Záporová stena sa navrhuje zriadiť z oceľových profilov U 140 každých 750mm na úseku poruchy prasknutého drieku v troch miestach. Na celej dĺžke sa vzdialenosti medzi U 140 navrhujú á=1000mm. Profily U140 sa budú osádzať do vopred pripravených vykopaných pätiek, mieste trhlín sa osadia do vykopaných pásov. Po osadení sa základový pás a pätky zalejú betónovou zmesou. Profily U140 budú vzájomne spojené valcovanými profilmi I č.100. V hornej časti U č.140, v miestach návrhu kotvenia, t.j. 400mm od hlavy sa horizontálne navarí dvojica tyčí priemer 28 tak, aby sa v medzere á=38mm bola umiestnená kotva (výkres č.5). Po ukončení výstavby sa bude pokračovať v prácach zabezpečujúcich stabilita záporovej steny zriadením kotevných mikropilót.

Obmedzenia pri výstavbe :
Dopravné značenie počas výstavby nie je riešené, nakoľko všetky práce budú robené bez obmedzenia dopravy okrem realizovania betonáže základov a samotného obetónovania múru. Počas týchto prác sa predpokladá zabezpečenie dopravnej situácie dvomi pracovníkmi a vysielačkami.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru