Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Obstarávateľ zákazky: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja Ľudmila Honková obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Kontaktná osoba: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja Ľudmila Honková +421918370102 obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Ukončený príjem ponúk
Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.
„Rekonštrukcia oporného múra II/507 Žilina – Považský Chlmec“ podľa projektovej dokumentácie vypracovanej TPC Group s.r.o., Univerzitná 8498/25, 010 08 Žilina. Predmet zákazky spočíva v sanácií existujúceho múra v dĺžke v dĺžke cesty km 215,414 – 215,434. Účelom stavby je zabezpečenie stability múru a priľahlej komunikácie a súčasne zabezpečenie bezpečnej ... zobraziť viac
„Rekonštrukcia oporného múra II/507 Žilina – Považský Chlmec“ podľa projektovej dokumentácie vypracovanej TPC Group s.r.o., Univerzitná 8498/25, 010 08 Žilina. Predmet zákazky spočíva v sanácií existujúceho múra v dĺžke v dĺžke cesty km 215,414 – 215,434. Účelom stavby je zabezpečenie stability múru a priľahlej komunikácie a súčasne zabezpečenie bezpečnej prevádzkyschopnosti. Technické riešenie: Riešené úpravy spočívajú v obetónovaní vloženej kotvenej záporovej steny z valcovaných oceľových profilov. Pre zabezpečenie minimálneho stupňa bezpečnosti S=1,3 požadovaného STN 73 6102 sú navrhnuté tieto stabilizačné opatrenia: - zriadenie rozšírenia železobetónového múru. Stuženie zabezpečuje hlavne oceľová konštrukcia v rozšírenej časti múru, - oceľová konštrukcia je stabilizovaná zemnými kotvami do konštrukcie cesty, založením plošne na základových pásoch a pätkách. Súčasný oporný múr je v stavebnom stave, pri ktorom môže kedykoľvek dôjsť ku jeho zrúteniu ako celku, alebo časti v miestach jeho porúch. V troch miestach na dĺžke 25m je trhlinami v tvare „trojuholníkových klinov“ rozrušený v plochách do 1,5m2. Na jednom mieste je na celú výšku prasknutý. Šírka trhlín je od 10 do 20mm. Oprava múru sa navrhuje na celú výšku obetónovaním steny v šírke 200mm v sklone 25:1 na lícnej strane a vloženej oceľovej konštrukcie z valcovaných profilov votknutých do základov. Celkovú stabilitu novej a starej časti bude zabezpečovať okrem gravitačnej tiaže aj kotvenie oceľovej konštrukcie do telesa cesty sústava kotiev v dĺžke 3000mm. Betónovaná časť múra bude z betónu C 30/37 XC4, XF1, XA1o celkových rozmeroch v korune 300mm, smerom k základu sa rozširuje na 500mm a výšky 1350mm. Základ tvorí pás šírky 500mm, výšky 1200mm z prostého betónu C20/25 XC4,(XF1),XA1. Pred zriadením obetónovania oporného múru sa navrhuje zriadenie záporovej steny, ktorej úlohou bude v prvom rade zabezpečovať statické zabezpečenie časti poškodeného múru. Záporová stena sa navrhuje zriadiť z oceľových profilov U 140 každých 750mm na úseku poruchy prasknutého drieku v troch miestach. Na celej dĺžke sa vzdialenosti medzi U 140 navrhujú á=1000mm. Profily U140 sa budú osádzať do vopred pripravených vykopaných pätiek, mieste trhlín sa osadia do vykopaných pásov. Po osadení sa základový pás a pätky zalejú betónovou zmesou. Profily U140 budú vzájomne spojené valcovanými profilmi I č.100. V hornej časti U č.140, v miestach návrhu kotvenia, t.j. 400mm od hlavy sa horizontálne navarí dvojica tyčí priemer 28 tak, aby sa v medzere á=38mm bola umiestnená kotva (výkres č.5). Po ukončení výstavby sa bude pokračovať v prácach zabezpečujúcich stabilita záporovej steny zriadením kotevných mikropilót. Obmedzenia pri výstavbe : Dopravné značenie počas výstavby nie je riešené, nakoľko všetky práce budú robené bez obmedzenia dopravy okrem realizovania betonáže základov a samotného obetónovania múru. Počas týchto prác sa predpokladá zabezpečenie dopravnej situácie dvomi pracovníkmi a vysielačkami.
Späť