certified electronic tool Evoservis

Logo systému

Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto
Address: Ľ. Štúra 1210
024 04 Kysucké Nové Mesto
Contact: Show contact

Contacts

×

Contracting Authority:
Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto
Darina Bzdylová
917383925
dbzdylova@vuczilina.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 6264799064
Name of the contract: Dodávka potravín - Mlieko a mliečne výrobky, vajcia
Procedure of awarding public contract: Contract award of low value
Object of contract: Supplies
Estimated value of contract: 21 279.08 excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 17.1.2017 at 14:00
End of receiving offers: 20.1.2017 at 14:15

A description of subject of the contract

Predmetom zákazky je zabezpečenie pravidelnej dodávky a dovozu mlieka a mliečnych výrobkov a vajec pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto. Dodávka tovaru bude zabezpečovaná na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovania zariadenia: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto, Štúrova 1210, ... show more

A description of subject of the contract

×

Predmetom zákazky je zabezpečenie pravidelnej dodávky a dovozu mlieka a mliečnych výrobkov a vajec pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto. Dodávka tovaru bude zabezpečovaná na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovania zariadenia: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto, Štúrova 1210, 024 04 Kysucké Nové Mesto.
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami (vrátane príbuzného sortimentu v menších množstvách). Dodávaný tovar bude prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch, alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru. Bude sa jednať len o mlieko a mliečne výrobky podľa aktuálnej potreby kuchyne, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa, výberom z predmetu zákazky. Vyžaduje sa dodávka predmetu kúpy kupujúcemu v pracovných dňoch podľa požiadavky kupujúceho v lehotách dodania a predpokladaných termínoch dodávok: minimálne 2x-týždenne v dňoch pondelok a štvrtok do 9,00 hod. a podľa požiadavky objednávateľa do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. Kupujúci si v priamom zmluvnom vzťahu s predávajúcim formou priebežnej čiastkovej objednávky výberom z predmetu rámcovej kúpnej zmluvy upraví podľa svojich potrieb požiadavky na druh a špecifikáciu tovaru, množstvo tovaru a termíny plnenia. V prípade, ak bude tovar nevyhovujúcej kvality a parametrov, kupujúci je oprávnený ho neprevziať v mieste a čase dodania.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru