certified electronic tool Evoservis

Logo systému

Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto
Address: Ľ. Štúra 1210
024 04 Kysucké Nové Mesto
Contact: Show contact

Contacts

×

Contracting Authority:
Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto
Darina Bzdylová
917383925
dbzdylova@vuczilina.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 8464463818
Name of the contract: Dodávka čerstvá zelenina ovocie a zemiaky
Procedure of awarding public contract: Contract award of low value
Object of contract: Supplies
Estimated value of contract: 20 264.75 excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 17.1.2017 at 14:15
End of receiving offers: 20.1.2017 at 14:30

A description of subject of the contract

Predmetom zákazky je zabezpečenie pravidelnej dodávky a dovozu zemiakov, čerstvej zeleniny a ovocia. Dodávka tovaru bude zabezpečovaná na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovania zariadenia: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto, Štúrova 1210, 024 04 Kysucké Nové Mesto.
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace
... show more

A description of subject of the contract

×

Predmetom zákazky je zabezpečenie pravidelnej dodávky a dovozu zemiakov, čerstvej zeleniny a ovocia. Dodávka tovaru bude zabezpečovaná na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovania zariadenia: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Kysucké Nové Mesto, Štúrova 1210, 024 04 Kysucké Nové Mesto.
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami (vrátane príbuzného sortimentu v menších množstvách). Dodávaný tovar bude prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch, alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru. Kupujúci požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia 12 mesiacov podľa potrieb zariadenia, resp. do naplnenia sumy zodpovedajúcej podprahovej zákazke. Bude sa jednať len o zemiaky, zeleninu a ovocie podľa aktuálnej potreby kuchyne, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa, výberom z predmetu zákazky. Vyžaduje sa dodávka predmetu kúpy kupujúcemu v pracovných dňoch podľa požiadavky kupujúceho v lehotách dodania a predpokladaných termínoch dodávok: minimálne 3x-týždenne v dňoch pondelok stredu a piatok do 9,00 hod. a podľa požiadavky objednávateľa do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. Kupujúci si v priamom zmluvnom vzťahu s predávajúcim formou priebežnej čiastkovej objednávky výberom z predmetu rámcovej kúpnej zmluvy upraví podľa svojich potrieb požiadavky na druh a špecifikáciu tovaru, množstvo tovaru a termíny plnenia. V prípade, ak bude tovar nevyhovujúcej kvality a parametrov, kupujúci je oprávnený ho neprevziať v mieste a čase dodania.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru