 
        
        
          1. Vstup do komunikačného rozhrania
        
        
          Do komunikačného rozhrania medzi zadávateľom a dodávateľom sa dostanete kliknutím na Prehľad zákaziek na hlavnej strane www.evoservis.sk.
        
				
       
      
	      
           
        
        
          2. Prehľad zákaziek
        
        
          Po kliknutí na Prehľad zákaziek sa otvorí okno, kde vyberte jednu z možností.
        
				
       
      
	      
           
        
        
          3. Prehľad zákaziek v DNS
        
        
          Pre zobrazenie Komunikačného rozhrania určitého Dynamického nákupného systému kliknite na ikonu Zobraziť (lupa) v oddiele Prehľad DNS.
        
				
       
      
	      
           
        
        
          4. Komunikačné rozhranie DNS
        
        
          Pre komunikáciu medzi zadávateľom a dodávateľmi vložte do okna určeného pre text vašu správu a kliknutím na ikonu Pridať (plus) vyberte príjemcov správy.
        
				
       
       
      
	      
           
        
        
          5. Výber príjemcu
        
        
          Vyberte príjemcu správy a potom kliknite na tlačidlo Uložiť príjemca správy. Ak chcete vloženého príjemca správy zmazať, kliknite na ikonu Odstrániť (kôš).
        
				
       
      
	      
           
        
        
          6. Odoslanie správy
        
        
          Je možné pridať k správe aj súbor a to kliknutím na tlačidlo Vybrať súbor a následne na tlačidlo Vložiť. Potom kliknite na tlačidlo Odoslať správu. V prípade, že chcete vložený súbor zmazať, kliknite na ikonu Odstrániť (kôš).
        
				
       
      
	      
           
        
        
          7. Odoslanie správy
        
        
          Odoslaná správa sa zobrazí v dolnej časti Komunikačného rozhrania.
        
				
       
      
	      
           
        
        
          8. Nepridelení textu
        
        
          Pre úspešné odoslanie správy musíte do okna určeného pre text vložiť text, inak sa správa neodošle.
        
				
       
       
      
	      
           
        
        
          9. Nepridelení príjemcu
        
        
          Pre úspešné odoslanie správy je nutné tiež vybrať príjemcu správy, inak sa správa opäť neodošle.
        
				
       
      
	      
           
        
        
          10. História správ
        
        
          Pre zobrazenie celej histórie správ kliknite na tlačidlo Zobraziť históriu a pre skrytie histórie správ kliknite na tlačidlo Skryť históriu.
        
				
       
      
	      
           
        
        
          11. Filtrovanie správ
        
        
          Po kliknutí na tlačidlo Filtrovanie správ vyberte dátum a čas odoslania a následne kliknite na tlačidlo Zobraziť.