Publication obligation

×

To confirm the fulfillment of the obligation to publish tick the appropriate checkbox. Beware - this is an irreversible act.

certified electronic tool EVOSERVIS

Logo systému

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Address: Špitálska 8
812 67 Bratislava
Contact: Show contact

Contacts

×

Contracting Authority:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Ing. František Viktorius
055/2440203
frantisek.viktorius@upsvr.gov.sk

Status of contract

Closed

Contract was closed.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 7075109276DNS-016
Name of the contract: Poskytnutie služby súvisiacej s ochranou objektov v správe verejného obstarávateľa/Dunajská Streda
Procedure of awarding public contract: Contract award of low value
Object of contract: Service
Estimated value of contract: 13 630 EUR excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: The best ratio of price and quality or cost approach using cost effectiveness
Date for starting receiving offers: 22.11.2017 at 10:30
End of receiving offers: 12.12.2017 at 12:00
Informations and documents published on the PC profile: Show
Informations and documents published on the PC profile ×

A description of subject of the contract

Poskytovanie služby súvisiacej s ochranou objektov prostredníctvom Strediska registrácie
poplachov v 4 administratívnych budovách ÚPSVR Dunajská Streda, monitorovanie
budov 24 hodín denne v pracovných dňoch, v dňoch pracovného pokoja a cez sviatky,
t.j. 70 080 hodín poskytovania služby za celé obdobie od 01.12.2017 do 30.11.2019
( 24 mesiacov), spolu za všetky
... show more

A description of subject of the contract

×

Poskytovanie služby súvisiacej s ochranou objektov prostredníctvom Strediska registrácie
poplachov v 4 administratívnych budovách ÚPSVR Dunajská Streda, monitorovanie
budov 24 hodín denne v pracovných dňoch, v dňoch pracovného pokoja a cez sviatky,
t.j. 70 080 hodín poskytovania služby za celé obdobie od 01.12.2017 do 30.11.2019
( 24 mesiacov), spolu za všetky objekty.

Pripojenie objektu na stredisko registrácie poplachov /ďalej SRP/ patriace poskytovateľovi, monitorovať objekt a v prípade narušenia objektu zabezpečiť vyslanie príslušnej zásahovej hliadky na narušený objekt, o tejto skutočnosti zároveň informovať poverenú zodpovednú osobu objednávateľa v rozsahu a spôsobom stanovenom v zmluve o poskytovaní služieb ochrany objektov v objektoch objednávateľa:
a) budova Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Dunajská Streda, Ádorská 41, Dunajská Streda
b) budova Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Dunajská Streda, Štúrová 867, Dunajská Streda (budova v prenájme)
c) budova Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Dunajská Streda, pracovisko Šamorín, Bratislavská 35, 931 01 Šamorín
d) budova Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Dunajská Streda, pracovisko Veľký Meder, Okočská 1, 932 01 Veľký Meder

Poskytovateľ je povinný vykonávať tieto činnosti:

Zabezpečiť bezpečnostné posúdenie Poplašného Systému Narušenia (ďalej len PSN) z hľadiska možnosti narušenia chránených objektov, písomnou formou do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Na požiadanie objednávateľa do 10 pracovných dní zmeniť identifikačné heslo objektu.

Vykonať revíziu objektov do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Spracovať plán zásahu v objekte napojenom na SRP poskytovateľa a zabezpečiť spracovanie a vyhodnocovanie poplachových signálov do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Nahlásiť objednávateľovi telefónne číslo operátora SRP a heslo, ktorým sa bude označovať chránený objekt pri telefonickom kontakte do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Zabezpečiť bezodkladne od prijatia signálu o narušení chráneného objektu, vyslanie zásahovej jednotky na bezpečnostné preverenie chráneného objektu. Paralelne s vyslaním zásahovej jednotky, oznámiť túto skutočnosť zodpovedným osobám objednávateľa (svojím podpisom overia záznam z výjazdu zásahovej jednotky) a ďalej koordinovať činnosť na základe hlásení zásahovej jednotky a rozhodnutí zodpovedných osôb objednávateľa.

Zabezpečiť aby výjazdová jednotka bola musí byť na mieste chráneného objektu do 15 minút od prijatia signálu.

Vykonať poučenie objednávateľa o obsluhe technického zariadenia PSN pripojeného na SRP pri protokolárnom prevzatí objektov pod ochranu SRP dodávateľa bezodkladne, najneskôr do 2 pracovných dní od uskutočnenia zásahu, resp. od zistenia poruchy na PSN.

Písomne informovať objednávateľa o výsledkoch zásahu na chránených objektoch a o poruchách na PSN písomne najneskôr do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Poskytnúť objednávateľovi 5 - dňovú skúšobnú dobu za účelom odstránenia chýb spojených s napojením na nový PSN, počas ktorej sa nebude účtovať poplatok za výjazdy zásahovej skupiny dodávateľa na chránený objekt .

Vzťahy bližšie neupravené touto Výzvou na predloženie cenových ponúk zákazky s nízkou hodnotou na predmet zákazky: Poskytnutie služby súvisiacej s ochranou objektov v správe verejného obstarávateľa“ sa spravujú príslušnými ustanoveniami Zmluvy
o poskytovaní služieb ochrany objektov ktorá tvorí prílohu tejto výzvy.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru