Povinnosti uverejnenia

×

Pre potvrdenie splnenie uverejnenie danej povinnosti zakliknite patričné zaškrtávacie pole. Pozor - jedná sa o nevratný úkon.

certifikovaný elektronický nástroj EVOSERVIS

Logo systému

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Základné informácie o zákazke
Informácie o obstarávateľovi
Názov: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Adresa: Špitálska 8
812 67 Bratislava
Kontakt: zobraziť kontakt
Kontakty ×

Obstarávateľ zákazky:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Mgr. Michal Trnavský
+421220441707
michal.trnavsky@upsvr.gov.sk

Stav zákazky

Ukončený príjem ponúk

Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.

Informácie o zákazke
ID zákazky v systéme: 7576301796DNS-003
Názov zákazky: Nákup nábytku pre dlhové poradne
Typ zákazky: Zákazka s použitím DNS s aukčným postupom
Predmet zákazky: Tovary
Predpokladaná hodnota zákazky: 99 866.67 EUR bez DPH
Kritérium na vyhodnotenie ponuky: Najlepší pomer ceny a kvality alebo nákladov použitím prístupu nákladovej efektívnosti
Termín zahájenia príjmu ponúk: 17.3.2022 o 11:45
Termín ukončenia príjmu ponúk: 4.4.2022 o 10:00
Termín začiatku elektronickej aukcie: 29.4.2022 o 10:00
Informácie a dokumenty uverejnené v profile VO: Zobraziť
Informácie a dokumenty uverejnené v profile VO ×
Opis predmetu zákazky

Predmetom zákazky je dodanie a montáž tovarov – kancelársky nábytok na adresu uvedenú v prílohe 2a tejto výzvy. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky s určením celkového množstva je uvedená v Prílohe č. 2 a prílohe č. 2a tejto výzvy.)

Opis predmetu zákazky ×

Predmetom zákazky je dodanie a montáž tovarov – kancelársky nábytok na adresu uvedenú v prílohe 2a tejto výzvy. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky s určením celkového množstva je uvedená v Prílohe č. 2 a prílohe č. 2a tejto výzvy.)


Späť

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru