Povinnosti uverejnenia

×

Pre potvrdenie splnenie uverejnenie danej povinnosti zakliknite patričné zaškrtávacie pole. Pozor - jedná sa o nevratný úkon.

certifikovaný elektronický nástroj EVOSERVIS

Logo systému

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Základné informácie o zákazke
Informácie o obstarávateľovi
Názov: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Adresa: Špitálska 4
816 43 Bratislava
Kontakt: zobraziť kontakt
Kontakty ×

Obstarávateľ zákazky:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Monika Valentovičová
220462417
monika.valentovicova@employment.gov.sk

Stav zákazky

Ukončený príjem ponúk

Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.

Informácie o zákazke
ID zákazky v systéme: 7576301796DNS-022
Názov zákazky: Dodanie kancelárskeho nábytku pre posudkových lekárov
Typ zákazky: Zákazka s použitím DNS s aukčným postupom
Predmet zákazky: Tovary
Predpokladaná hodnota zákazky: 149 175.1 EUR bez DPH
Kritérium na vyhodnotenie ponuky: Najnižšia cena
Termín zahájenia príjmu ponúk: 7.2.2024 o 13:00
Termín ukončenia príjmu ponúk: 20.2.2024 o 10:00
Termín začiatku elektronickej aukcie: 22.3.2024 o 10:00
Informácie a dokumenty uverejnené v profile VO: Zobraziť
Informácie a dokumenty uverejnené v profile VO ×
Opis predmetu zákazky

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, ktorého podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 tejto výzvy (Návrh na plnenie kritéria), vrátane komplexného zabezpečenia spojeného s dodaním tovaru, dopravou do miest dodania tovaru uvedených v Prílohe č. 2 Kúpnej zmluvy - Osoby oprávnené na prevzatie tovaru za kupujúceho a miesta dodania tovaru a montážou tovaru
v mieste
... zobraziť viac

Opis predmetu zákazky ×

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, ktorého podrobná špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 tejto výzvy (Návrh na plnenie kritéria), vrátane komplexného zabezpečenia spojeného s dodaním tovaru, dopravou do miest dodania tovaru uvedených v Prílohe č. 2 Kúpnej zmluvy - Osoby oprávnené na prevzatie tovaru za kupujúceho a miesta dodania tovaru a montážou tovaru
v mieste jeho dodania. Pokiaľ vyplýva zo špecifikácie predmetu zákazky priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné riešenie, ktoré spĺňa minimálne požiadavky na predmet zákazky.


Späť

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru