certified electronic tool EVOSERVIS

Logo systému

Žilinský samosprávny kraj

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: Žilinský samosprávny kraj
Address: Komenského 48
011 09 Žilina
Contact: Show contact

Contacts

×

Contracting Authority:
Žilinský samosprávny kraj
Ľuboslava Cibulková
+421415032442
Luboslava.Cibulkova@zilinskazupa.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 7104093958
Name of the contract: Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP
Procedure of awarding public contract: Contract above the limit value with electronic auction
Object of contract: Supplies
Estimated value of contract: 322 542.3 EUR excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 12.4.2017 at 15:00
End of receiving offers: 17.5.2017 at 9:00
Datum otevírání nabídek části OSTATNÍ: 17.5.2017 a31 9:30
Datum otevírání nabídek části KRITÉRIA: 1.6.2017 a30 9:30
Date of beginning of electronic auction: 12.7.2017 at 9:00

A description of subject of the contract

Predmetom zákazky je výber dodávateľa xerografického papiera pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a jeho organizácie v zriaďovateľskej spôsobnosti ŽSK (ďalej OvZP). Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Zákazka pozostáva z dodávania požadovaného tovaru predovšetkým v rozsahu
... show more

A description of subject of the contract

×

Predmetom zákazky je výber dodávateľa xerografického papiera pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a jeho organizácie v zriaďovateľskej spôsobnosti ŽSK (ďalej OvZP). Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Zákazka pozostáva z dodávania požadovaného tovaru predovšetkým v rozsahu uvedenom v bode B.1 Opis predmetu zákazky týchto SP, na miesto určenia v zmysle potrieb jednotlivých zariadení, na základe vystavených čiastkových objednávok. Zoznam miest jednotlivých zariadení tvorí prílohu č. 3 rámcovej dohody.
Minimálne technické, funkčné charakteristiky a požiadavky budú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky .
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia a vyloženie tovaru na miesto plnenia kupujúceho v zmysle potrieb jednotlivých zariadení, na základe vystavených čiastkových objednávok.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru