certified electronic tool EVOSERVIS

Logo systému

Žilinský samosprávny kraj

Basic information about the contract

Information about the contracting authority

Name of the contract / Title: not available
Address: not available
Contact: Show contact

Contacts

×

Contact on the contracting authority was not found.

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 4324209368
Name of the contract: Nákup kancelárskeho materiálu pre ŽSK a pre OvZP
Procedure of awarding public contract: Public procurement procedure - Opening the part of offer OTHERS and CRITERIA with eletronic auction
Type: Supplies
Estimated value of contract: 446 000 EUR excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 16.4.2014 at 15:15
End of receiving offers: 29.5.2014 at 9:00
Datum otevírání nabídek části OSTATNÍ: 29.5.2014 a31 9:15
Datum otevírání nabídek části KRITÉRIA: 1.7.2014 a31 9:00
Date of beginning of electronic auction: 4.7.2014 at 10:00

Object of contract

Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb – písacích potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papiernického tovaru a iných položiek tovaru určeného pre administratívne účely s určením pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK ( ďalej OvZP ), spolu ďalej „kupujúci“, v sortimente v zmysle špecifikácie ... show more

Object of contract

×

Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb – písacích potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papiernického tovaru a iných položiek tovaru určeného pre administratívne účely s určením pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK ( ďalej OvZP ), spolu ďalej „kupujúci“, v sortimente v zmysle špecifikácie uvedenej v časti „B.1 Opis predmetu zákazky“, týchto súťažných podkladov. Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do mieste plnenia a vyloženie tovaru na miesto plnenia kupujúceho v zmysle potrieb jednotlivých zariadení, na základe vystavených čiastkových objednávok.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru