certifikovaný elektronický nástroj EVOSERVIS

Logo systému

Žilinský samosprávny kraj

Základné informácie o zákazke

Informácie o obstarávateľovi

Názov: neuvedený
Adresa: neuvedená
Kontakt: zobraziť kontakt

Kontakty

×

Kontakt na obstarávateľa nebol nájdený.

Stav zákazky

Ukončený príjem ponúk

Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.

Informácie o zákazke

ID zákazky v systéme: 4324209368
Názov zákazky: Nákup kancelárskeho materiálu pre ŽSK a pre OvZP
Postup verejného obstarávania: Postup zadávania zákazky - Otváranie častí ponuky OSTATNÉ a KRITÉRIÁ s elektronickou aukciou
Druh: Tovary
Predpokladaná hodnota zákazky: 446 000 EUR bez DPH
Kritérium na vyhodnotenie ponuky: Najnižšia cena
Termín zahájenia príjmu ponúk: 16.4.2014 o 15:15
Termín ukončenia príjmu ponúk: 29.5.2014 o 9:00
Dátum otvárania ponúk časti OSTATNÉ: 29.5.2014 o 9:15
Dátum otvárania ponúk časti KRITÉRIÁ: 1.7.2014 o 9:00
Termín začiatku elektronickej aukcie: 4.7.2014 o 10:00

Predmet zákazky

Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb – písacích potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papiernického tovaru a iných položiek tovaru určeného pre administratívne účely s určením pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK ( ďalej OvZP ), spolu ďalej „kupujúci“, v sortimente v zmysle špecifikácie ... zobraziť viac

Predmet zákazky

×

Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb – písacích potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papiernického tovaru a iných položiek tovaru určeného pre administratívne účely s určením pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK ( ďalej OvZP ), spolu ďalej „kupujúci“, v sortimente v zmysle špecifikácie uvedenej v časti „B.1 Opis predmetu zákazky“, týchto súťažných podkladov. Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do mieste plnenia a vyloženie tovaru na miesto plnenia kupujúceho v zmysle potrieb jednotlivých zariadení, na základe vystavených čiastkových objednávok.


Späť

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru