certifikovaný elektronický nástroj EVOSERVIS

Logo systému

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

Základné informácie o zákazke
Informácie o obstarávateľovi
Názov: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Adresa: Špitálska 8
812 67 Bratislava
Kontakt: zobraziť kontakt
Kontakty ×

Obstarávateľ zákazky:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Mgr. Michal Trnavský
+421220441707
michal.trnavsky@upsvr.gov.sk

Stav zákazky

Ukončený príjem ponúk

Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.

Informácie o zákazke
ID zákazky v systéme: 7866391763
Názov zákazky: Oprava omietok a maliarske práce v budove ÚPSVaR Ružomberok (2.NP)
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
Predmet zákazky: Stavebné práce
Predpokladaná hodnota zákazky: 16 026.69 EUR bez DPH
Kritérium na vyhodnotenie ponuky: Najnižšia cena
Termín zahájenia príjmu ponúk: 11.4.2022 o 10:00
Termín ukončenia príjmu ponúk: 25.4.2022 o 10:00
Informácie a dokumenty uverejnené v profile VO: Zobraziť
Administrácia kontrolných účtov
Informácie a dokumenty uverejnené v profile VO ×
Opis predmetu zákazky

Predmetom zákazky je zabezpečenie všetkých dodávok a prác súvisiacich s opravou omietok a v
súvislosti s maliarskymi prácami vrátane súvisiacich činností:
- oprava vnútorných omietok stien,
- príprava vnútorného podkladu stien a stropov – penetračná náter,
- zabezpečenie ľahkého prenosného lešenia s výškou od 1,20 m do 1,90 m,
- odstránenie starých
... zobraziť viac

Opis predmetu zákazky ×

Predmetom zákazky je zabezpečenie všetkých dodávok a prác súvisiacich s opravou omietok a v
súvislosti s maliarskymi prácami vrátane súvisiacich činností:
- oprava vnútorných omietok stien,
- príprava vnútorného podkladu stien a stropov – penetračná náter,
- zabezpečenie ľahkého prenosného lešenia s výškou od 1,20 m do 1,90 m,
- odstránenie starých náterov zo zárubní,
- nátery zárubní na suchu schnúcou farbou,
- oblepenie vypínačov, zásuviek a iných zariadení,
- prebrúsenie a oprášenie jemnozrnných povrchov,
- zakrývanie otvorov, okien, dverí, a obkladov,
- zakrývanie podláh a zariadení plachtou v miestnostiach,
- maľby z maliarskych zmesí ručne nanášané tónované dvojnásobne na jemnozrnný podklad,
- náter sokla latexovou farbou na stenách do výšky 3,80 m,
- prepravné náklady,
- čistiace náklady,
- odstránenie, odvoz a likvidácia odpadu,
- príprava staveniska - sťahovanie kancelárskeho zariadenia pred a po stavebných prácach.

Celková cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky.

Vzhľadom k tomu, že sa jedná o inštitúciu proklientsky orientovanú, kde nie je možnosť prerušenia jej činnosti, z dôvodu výparov chemikálii a prevádzkových dôvodov je nutné zabezpečiť realizáciu prác na základe vopred stanoveného časového harmonogramu približne 2 až 3 kancelárie denne v závislosti od ich rozlohy.

Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v priestoroch verejného obstarávateľa počas realizácie predmetu zákazky. Po ukončení prác je povinný vyčistiť všetky priestory znečistené jeho pracovnou činnosťou. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie zákazky. Po ukončení prác je dodávateľ povinný bezodkladne stavenisko vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod.


Verejný obstarávateľ umožňuje vykonanie obhliadky predmetu zákazky po dohode s kontaktnou osobou.

- Kontaktná osoba pre obhliadku: Ing. Mária Jackanínová, telefón: 044/2443 170, e-mail: maria.jackaninova@upsvr.gov.sk
Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 8,00 hod. do 15.00 hod

Úspešnému uchádzačovi bude vystavená objednávka.

Späť

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru