Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Obstarávateľ zákazky: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny Mgr. Michal Trnavský +421220441707 michal.trnavsky@upsvr.gov.sk
Ukončený príjem ponúk
Príjem ponúk bol ukončený. Prebieha hodnotenie ponúk.
Predmetom zákazky je zabezpečenie všetkých dodávok a prác súvisiacich s opravou omietok a v súvislosti s maliarskymi prácami vrátane súvisiacich činností: - oprava vnútorných omietok stien, - príprava vnútorného podkladu stien a stropov – penetračná náter, - zabezpečenie ľahkého prenosného lešenia s výškou od 1,20 m do 1,90 m, - odstránenie starých ... zobraziť viac
Predmetom zákazky je zabezpečenie všetkých dodávok a prác súvisiacich s opravou omietok a v súvislosti s maliarskymi prácami vrátane súvisiacich činností: - oprava vnútorných omietok stien, - príprava vnútorného podkladu stien a stropov – penetračná náter, - zabezpečenie ľahkého prenosného lešenia s výškou od 1,20 m do 1,90 m, - odstránenie starých náterov zo zárubní, - nátery zárubní na suchu schnúcou farbou, - oblepenie vypínačov, zásuviek a iných zariadení, - prebrúsenie a oprášenie jemnozrnných povrchov, - zakrývanie otvorov, okien, dverí, a obkladov, - zakrývanie podláh a zariadení plachtou v miestnostiach, - maľby z maliarskych zmesí ručne nanášané tónované dvojnásobne na jemnozrnný podklad, - náter sokla latexovou farbou na stenách do výšky 3,80 m, - prepravné náklady, - čistiace náklady, - odstránenie, odvoz a likvidácia odpadu, - príprava staveniska - sťahovanie kancelárskeho zariadenia pred a po stavebných prácach. Celková cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky. Vzhľadom k tomu, že sa jedná o inštitúciu proklientsky orientovanú, kde nie je možnosť prerušenia jej činnosti, z dôvodu výparov chemikálii a prevádzkových dôvodov je nutné zabezpečiť realizáciu prác na základe vopred stanoveného časového harmonogramu približne 2 až 3 kancelárie denne v závislosti od ich rozlohy. Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v priestoroch verejného obstarávateľa počas realizácie predmetu zákazky. Po ukončení prác je povinný vyčistiť všetky priestory znečistené jeho pracovnou činnosťou. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie zákazky. Po ukončení prác je dodávateľ povinný bezodkladne stavenisko vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonanie obhliadky predmetu zákazky po dohode s kontaktnou osobou. - Kontaktná osoba pre obhliadku: Ing. Mária Jackanínová, telefón: 044/2443 170, e-mail: maria.jackaninova@upsvr.gov.sk Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 8,00 hod. do 15.00 hod Úspešnému uchádzačovi bude vystavená objednávka.
Späť