certified electronic tool EVOSERVIS

Logo systému
Basic information about the contract
Information about the contracting authority
Name of the contract / Title: Žilinská teplárenská, a.s.
Address: Košická 11
010 47 Žilina
Contact: Show contact
Contacts ×

Contracting Authority:
Žilinská teplárenská, a.s.
Drahoslav Lorinc
+421 903804008
drahoslav.lorinc@ziltep.sk

Representative of Contracting authority:
EUROKONZULT, s.r.o.
Drahoslav Lorinc
0903804008
drahoslorinc@stonline.sk

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract
ID of the contract in elec. tool: 2735064560
Name of the contract: Stavebné úpravy existujúcich rozvodov tepla a zmena média z parného na horúcovodné. Potrubné rozvody a rozšírenie CVS v areáli ŽT, a.s.
Type of contract: Above the limit (in the Act No.137/2006 Coll.)
Object of contract: Construction work
Estimated value of contract: 1 274 901.67 Eur excluding VAT
The criterion for the evaluation of offers: Lowest price
Date for starting receiving offers: 30.10.2018 at 15:00
End of receiving offers: 29.11.2018 at 9:00
Datum otevírání nabídek části OSTATNÍ: 29.11.2018 a30 10:00
Datum otevírání nabídek části KRITÉRIA: 11.1.2019 a31 10:00
A description of subject of the contract

Predmetom zákazky je realizácia potrubných rozvodov a rozšírenie centrálnej výmenníkovej stanice v areáli Žilinská teplárenská, a.s.

Požadovaný rozsah a komplexnosť zákazky zahŕňa:
-spracovanie realizačnej projektovej dokumentácie a podrobného rozpočtu;
-zabezpečenie právoplatných rozhodnutí umožňujúcich realizáciu a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, s
... show more

A description of subject of the contract ×

Predmetom zákazky je realizácia potrubných rozvodov a rozšírenie centrálnej výmenníkovej stanice v areáli Žilinská teplárenská, a.s.

Požadovaný rozsah a komplexnosť zákazky zahŕňa:
-spracovanie realizačnej projektovej dokumentácie a podrobného rozpočtu;
-zabezpečenie právoplatných rozhodnutí umožňujúcich realizáciu a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, s výnimkou stavebného povolenia;
-dodávku vecí potrebných pre realizáciu zákazky;
-uskutočnenie všetkých potrebných stavebných a montážnych prác;
-likvidácia odpadov;
-uvedenie predmetu zákazky do prevádzky;
-zaškolenie obsluhy.


Backwards

Copyright © 2025 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, E-MAIL: podpora@evoservis.sk
šipka nahoru